hey cjpt was jij gisteren ook jarig, gefeliciteerd nog, ik was gister ook jarig, en ben ook lekker verwent. maar waar ik echt blij van wordt, op dit moment even nergens van, ja een positieve test zou mij nu echt blij maken.
Ik werd vandaag blij van: - regen en rukwinden tegen mijn slaapkamerraam en ik en mijn lief mochten uitslapen! - goed gelukte tiramisu die mijn lief heeft gemaakt - schoon huis (na eerst drie uur gepoetst te hebben) - de poes die naar me knipoogt - Elvis Presley die heel hard zingt terwijl ik poetste - ons neefje van 10 die hier logeert en zojuist met grote leeuwensloffen aan, naar bed is gegaan - het vooruitzicht dat we morgen met zijn drietjes ontbijten en er een huiselijk dagje van gaan maken - de houtkachel die nog wat nasmeult Simpel maar o zo fijn.... Lola2 (leuk topic!)
(Ik ga er van uit dat ons neefje zijn sloffen in bed uit heeft gedaan... ) Ik zal eens gaan kijken. Welterusten!
@Lisa, nog gefeliciteerd dan! Ik duim met je mee voor een positieve test! Dat is dan jouw verjaardagscadeautje! @Lola, leuk om af en toe een kleintje te logeren te hebben!