wij kregen bij de vorige ivf behandeling te horen dat als wij er zelf voor kozen om 2 emmy's terug te laten plaatsen dat we dan een risicoformulier moesten tekenen omdat de arts het er niet mee eens was wij hebben toen toch voor 1 emmy gekozen maar ze hebben eigenlijk niet verteld wat dat formulier inhoud weet iemand dat? heb op internet gekeken maar kan niks erover vinden. wij hebben zelf het idee dat mochten we dan zwanger raken van een 2ling het zh je verder niet wil behandelen ervoor maar goed dat is ons idee bij een risico formulier
Nou, volgens mij behandelen ze je wel hoor! Is het meer om hun eigen aansprakelijkheid in te dammen. Als er iets niet goed zou gaan met de zwangerschap, kan je het hun niet in de schoenen schuiven (denkt aan Amerika). Ik geloof dat het in die richting is.. Bel even met het betreffende ziekenhuis, kortste klap lijkt mij. Elmo
Hoi, Ik denk dat het inhoudt dat het ziekenhuis niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor complicaties tijdens een meerlingen zwangerschap. Omdat ze eigenlijk altijd uit zijn op een eenling zwangerschap. Menselijk lichaam is niet gebouwd op een meerlingen zwangerschap zeggen ze. Ik denk dat ze je best nog zullen behandelen, ze mogen je namelijk niet weigeren volgens mij. XX
Denk dat de meiden hierboven gelijk hebben. Maar ik zou inderdaad de poli even bellen en misschien weten de assistenten het al wel. Dan weet je het maar zeker. Succes meid!
ik blijf die verschilllen onder ziekenhuizen vreemd vinden in het radboud mag ik gewoon altijd voor 2 emmys kiezen...
bij ons in het zh willen ze geen risico op 2ling zwangerschappen alleen cryos plaatsen ze 2 terug maar goed, nu heeft onze arts gezegt dat 2 wel mogelijk is ligt aan de kwaliteit enzo omdat het onze laatste behandeling is maar goed eerst maar eens zien
Bij ons doen ze bij de laatste behandeling 2 , als je dit niet wil dan plaatsen ze 1 terug..... Wij hebben geen risico formulier gezien....