Hallo Meiden. Nou ik weet het even niet meer.... Ik heb zoveel symptomen, maar ben gewoon 2 maal ongesteld geweest. Heb last gehad van aambeien. Mijn borsten groeien als kool Heb heel de dag stijve tepels Ben ontzettend moe Heb tijdens het werk last van een harde onderbuik Heb na mijn ongesteldheid last van bruine afscheiding(had ik anders nooit) En voel ineens ook geen eisprong meer, eerst wel altijd. Testen heb ik al genoeg gedaan, maar die zeggen negatief. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet s'ochtends heb getest. Word er letterlijk en figuurlijk een beetje moe van! Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee, of moet ik toch maar eens naar de huisarts gaan. Thanks voor de tips Liefs Jetje (een dag niet gelachen is een dag niet geleefd)
Hoi Daphne, Denk niet dat het bij mij ontpillen is ben al vanaf 19 augustus gestopt met de pil, dan zou dat wel erg lang duren. Toch bedankt. Liefs Jetje
Hhm, lastig. Ik vraag me alleen af of je HA hier iets aan kunt doen. Ben je wel normaal ongesteld geweest?