Vinyl vloer..

Discussion in 'De lounge' started by Chamaro, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Hoihoi,

Ik heb een vinyl vloer en in die vloer zit een structuurtje in en daar blijft vuil in die "deukjes" zitten..waardoor je allemaal zwart vlekjes krijgt..(weet niet hoe ik het precies uit moet leggen)
    Je moet er echt wel dicht op zitten wil je het zien hoor..Maar ik erger mij daar dood aan haha..
    Maar mijn vraag is ..Hoe kan ik dit het beste schoonmaken..??
    Heb gister met een schuursponsje proberen schoon te maken..Nou ik schrob mij rot..en ik heb een grote woonkamer :p

2. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Met een harde bezem en water? en dan goed schrobben? Ik heb hetzelfde probleem, alleen geen structuur in mijn vinylvloer maar er blijft veel rommel opliggen altijd. Ik heb het ook 1x schoongemaakt op de knieen met een schuurspons ;)

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Idd met harde bezem schrobben, doet mijn moeder ook altijd.

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb zo'n houtstructuur erin..
    Ja lijkt me idd dan ook de beste oplossing met een harde bezem..en goed schrobben haha.

Ook al haha pokkewerk he :p

5. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    als je met een schuurspons gaat schrobben dan maak je eht toplaagje van de vinyl toch stuk? da's sonde joh en trekt later nog veel meer vuil aan. je hebt van hg vast wel 1 of ander flesje waarmee je moet dweilen voor dit probleem. informeer eens bij de drogist.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb nu geen vinyl meer maar ik dweil altijd met een vaatdoekje op mijn knieen dan haal je veel meer vuil weg.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

inderdaad nooit met een schuurspons of harde borstel. er komen dan krassen in wat nog meer vuil aan trekt. tja eerlijk gezegd... ik heb ook een vinylvloer gehad en deze was gewoon met een dweil en een sopje schoon te houden. zaten ook geen putjes in dus verder kan ik je niet helpen

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Oh dat wist ik niet! Gelukkig heb ik niet de hele vloer gedaan..;)
    Nou ja bleekmiddel is ook geen oplossing, want dan krijg je gele vlekken..Maar ja zal dus maar gewoon met een vaatdoekje doen..
    En als je gewoon staat dan valt het niet eens op die zwarte vlekjes..:p
    Dan lijkt het een hele schone vloer!

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Kun je niet ergens een schrobmachine huren? Wij hadden een siergrind vloer en eens in de zoveel tijd huurde ik zo'n machine. Bij ons kwam hij uit de winkel waar de vloer vandaan hadden. Dan is het net als grasmaaien. Jij loopt er achter en de manchine doet het werk.

Share This Page