Ik word blij van dit heerlijke weer .. Maar het meest word ik wel blij van mijn zoontje die heerlijk geniet op zijn fietsje en lekker lachend rond hobbelt .. Heerlijk
nee, dat heeft hij in een oude klokkentoren gedaan op Rhodos, half oktober vorig jaar. Maar omdat hij wat t trouwen betreft (nog) vrij op afstand blijft was het wel fijn om uit zichzelf te horen dat hij het wel nog steeds wilt !!
aaaaa zooo lief ik werd laatst echt blij en lacherig van een kindje in het park die leerde lopen door zijn pappa en hij leek net op een pinguïn die liep zo schattig.
Ik wordt heeel blij van mijn kleine meid! als ik sóchtends opsta en ze lacht naar me,kan heel mijn dag niet meer stuk! Ik wordt ook heel erg blij van het zonnetje Héérlijk!!
ik wordt blij van: mn zoontje die in 1 keer zoveel leert. staan zitten kruipen enz mn vriend. altijd zo geduldig liefdevol zorgzaam begripvol. zodra ik de sleutel in het slot hoor omdraaien maakt mn hart een vreugde sprongetje want dan is hij weer thuis. dat we samen een gelukkig leven en een liefdevolle omgeving hebben.
Van dit topic Had echt een baal-dagje, maar als ik hier zo rond lees vrolijk ik weer op. liefs mamaloe
Van mijn zoon die het knuffelen & kussen helemaal heeft ontdekt! hij krijgt er geen genoeg van... Heerlijk, zo'n klein lijfje dat helemaal tegen je aan kruipt, met erboven een mooi gezichtje met een big smile omdat 'ie weet dat je 'm een zoen gaat geven... *smelt* (krijg weer een brok in m'n keel nu ik het opschrijf, hihi! Sentimentele doos...)
Ik word blij als ik weer eens echt helemaal dubbel en dwars kan genieten van onze kinderen. Tuurlijk geniet je er altijd (nouja, meestal dan ) van, maar op sommige momenten net even wat extra, daar word ik blij van! Ik word blij als me verteld word dat ik het super doe, en dat ik super"koosnaampje" ben! En ik word toch ook wel blij als ik weer een sms krijg van iemand die heel bijzonder voor mij is en nu weer een paar dagen niet bereikbaar is (zoals elke week op het moment).
na een gezellige dag met mn meiden savonds als ze op bed liggen lekker op de bank te ploffen met een kop koffie en een sigaretje en gtst!