Als de kinderen vervelend doen. Daar kan ik echt knettergek van worden. Als iets niet lukt. Mensen op crocs of mensen die een bolero aanhebben In de stromende regen de hond moeten uitlaten
Huh ze moeten toch blij zijn dat ze nog een gezonde kleinkind krijgen! Mijn schoonouders willen 2 de kleinkind zo graag wat het ook is. Maar hier voorlopig geen tweede
Stiekem verliefd zijn op iemand die veelste jong is voor mij, word gek van mijn hersenspinsels.:x ps ben een alleengaande mama hoor
Nou dat komt nog net goed! Maar ik moet eerijk zeggen dat mijn nederlandse taal echt tig keer beter is dan rekenen. Altijd al zo geweest, zal ook vast niet beter worden.
Die mensen konden wat mij betreft opzouten..... :x Ik ken het dat je het zielig vind voor je man. Hier geen contact meer met mijn schoonouders, wat ergens heel fijn en rustig is. Maar ergens ook vreselijk voor mijn man. Wat bestaan er toch bizarre ouders op deze wereld.....! Geweldig om te lezen wat anderen ergerlijk vinden. Maakt me wel nieuwsgierig waarom bij sommige dingen.....! Andere dingen weer heeeeeeel herkenbaar!
Mensen die tegen je stoel aan schoppen. Nagels op een schoolbord. Of mensen die met hun nagel onder een andere nagel gaan pulken en het geluid wat die bezigheid maakt, aaaarrrggghhhh. Mensen die iedere zin beginnen en tussendoor steeds een kuchje maken. Bumperklevers en mensen die niet kunnen invoegen in het verkeer.
*dat ze in de supermarkt producten verplaatsen. *mensen die niet kunnen parkeren. *mensen die altijd zeuren hoeveel ze wel niet mankeren. *diezelfde mensen die dan vervolgens tegen mij zeggen dat ik nog jong ben en het niet begrijp.
Ik erger me vaak aan andere mensen die niet op hun omgeving letten, bijvoorbeeld mensen met zijn 3en naast elkaar door de winkelstraat lopen en ik wil er langs (want winkelende mensen lopen zoooo langzaam en ik dus niet). Of mensen die met hun kar dwars in de supermarkt gaan staan. Ik probeer áltijd te letten op anderen en ga al aan de kant als er iemand aan komt. Maar mensen geven niks meer om anderen. Dat zie je aan alles. Op de weg, parkeerplaatsen, supermarkt, kortom: overal waar mensen zijn. Gelukkig hoef ik niet vaak onder de mensen te zijn
moeders die voor de ingang van het hek bij schoolplein staan te kletsen en je dan nog boos aankijken als je vraagt of je er langs mag. mensen die tegen zichzelf praten, zie vaak in zichzelf praten, maar dan hoor je ze toch niet?
Bedankt meiden. Ik heb gezegd dat ze hun frustratie mogen gaan botvieren op mijn zwagertje. Zijn vrouw is ook zwanger. Oh en wat hoop ik dat het ook een jongetje wordt
Mensen die 60/70 rijden waar je 80 mag en dan ook nog eens remmen voor een flitser! Aaahh Tractors op een weg waar je nauwelijks kan inhalen Boodschappen doen met mn wandelwagen...bij een tweede komt er echt een andere wandelwagen
Dat ik wel 2 chocoladeletters heb gekregen terwijl ik op dieet ben. En ik kan niet van chocolade afblijven. Die dingen "roepen" mij steeds in de keuken
Dat wanneer je iemand verteld dat je graag aan kinderen wilt beginnen en daar dus mee bezig bent dat zij dan zeggen: "Jij? Je bent 23 jaar. Geniet nog lekker van je leven!" Grrr..