Waar wordt jij helemaal gek van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mitsy1983, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hahah mijn dochter doet het soms ook!
    Ik corrigeer haar meteen. :)
    Mijn vriend heeft er moeite mee om met zijn mond dicht te eten omdat hem dat nooit is geleerd, en hij het zichzelf niet heeft aangeleerd, en ik vind het zo vreselijk. :$

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens.
    Ik heb een hond die gek is op kinderen, maar grommen, no way!:$ Ja, als er een vaag persoon in het donker op de oprit staat!
    Ik irriteer me ziek aan slechte hondenbazen...:)

3. Gaos

Gaos Actief lid

16 jul 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van de mannen in mijn directe omgeving die (bijna) allemaal verslaafd zijn en te pas en te onpas clash of clans spelen. Stom spel!

4. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Haha mijn man is verslaafd aan destiny, zit nu ook met z'n koptelefoon op aliens enzo te schieten😆

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Dat mijn kat constant op schoot springt terwijl ze dat nooit heeft gedaan. De ander ligt naast me en de derde aan mijn voeten. Wat is er met die beesten???

6. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Misschien een voorteken van je bevalling;)...

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wilde ik ook al zeggen/typen :)
    Kan echt een voorteken zijn denk ik

8. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ze doen het al twee weken....
    Maar vandaag is wel wat extremer

9. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hebben jullie even....? :D

- Bemoeials.... echt waar... stipt op 1.
    - Mensen die bellen in het OV. Mega irritant!!!!
    - Vogel op het dak.... Oehoehoehoeh..... Grrrrrrr ;)
    - Facebook...... blij dat ik het niet meer heb!!

10. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Van mijn eigen chaotische gedrag :)

Besluit ik om zelf eens een keer, naast de dagelijkse boodschappen, alle grote boodschappen te gaan doen voor de volgende dag: pakjesdag met schoonfamilie (we waren met elf man).
    Normaal doet mijn man dit met de auto (ik heb geen rijbewijs), maar wilde hem dit niet aandoen tijdens de drukte na zijn werk.

Anyway...ik netjes een lijstje geschreven (doe ik nooit en vergeet dan ook van alles), kinderen in de bakfiets gehesen en door de kou naar de supermarkt. Twee volle tassen, een hoop drank en zooi en twee kinderen weer in de bakfiets gepropt en aan het zuurstof toen ik thuis kwam :D
    Voila...alles ingeruimd en helemaal voldaan...deze keer was ik dus echt niets vergeten!
    Yes!
    Tegen vijven bedenk ik dat ik eens moet gaan koken...
    Vervolgens bel ik mijn man om te vragen of het echt noodzakelijk is dat hij die avond eet.
    Het was mij namelijk totaal ontschoten om avondeten in te slaan....:$

Tja....eens een chaoot, altijd een chaoot.

Echt...ik word af en toe zo gek van mezelf :)

11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Op dit moment van mijn man die naast me een bos aan het omzagen is.........;)

12. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Hahahahahaha jaa dat doet mijn dochter ook van 2! Behalve de boer, die komt als ze gaat praten ;)

13. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha, volgens mij mag mijn vader inmiddels al niet meer helpen. Hij mag hooguit de dozen naar beneden sjouwen. Daarna wordt hij weggestuurd.

Vorig jaar had ik de boom net een weekje staan en toen gingen de lampjes kapot. Heb die hele boom leeg moeten halen en weer opnieuw op moeten tuigen. Wat had ik een pesthumeur zeg! 1x per jaar optuigen is meer dan voldoende.

En ik heb een hekel aan het glitterspul in de kerststukjes. Je zit er niet aan en toch zit je tafel er elke keer onder.

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Om deze reden hebben wij een enkele slang met led-lampjes.. Die gaan dus nooit in elkaar vast zitten.. Wat ik doe: Boom middenin de woonkamer, je pakt de lampjes en loopt rondjes om de boom heen met het snoer strak in de boom.. Lampjes vanzelf mooi in de boom, en weinig moeite, en kan niet in elkaar vast gaan zitten :D

Edit: Wij hadden inderdaad eerst ook een boom met lampjes er al in: lampjes na 2 jaar stuk.. Dat dus ook nooit meer :p

15. Amare

Amare Niet meer actief

Met stip op 1: ik wordt gek van mezelf

Daarna:
    -onze kat met tijden
    -en de eeuwig terugkomende vraag: wat eten we vanavond?

16. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Oh dat glitterspul inderdaad haha
    Aangezien het er hier best verhit aan toe kan gaan, wil je nog wel eens zweten. Van al die lampjes ophangen, discussies en een kerstbal opruimen aangezien er ALTIJD wel 1 valt, maar NOOIT diegene die van plastic is. Veeg je je gezicht af, heb je dus net een bal met glitters vastgehad. Charming...

17. Manoya

Manoya Niet meer actief

Op dit moment: Van de kerstgekte op dit forum hihi.. show je boom tot show je mooiste kerstbal.
    Hihi erger me er niet aan hoor, maar het is wel veel:p

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Whahahaha hier ook!

19. Deliana

Deliana Niet meer actief

Op dit moment met stip op nummer 1: mijn man.

Hij zit naast me naar voetbal te kijken en gezellig op zijn vingers / nagels te kauwen.... Heb al 3 keer zij hand uit zijn mond gehaald en gevraagd of ie misschien een nagelschaartje nodig heeft... Nee hoor ;) 2 minuten later begint ie gewoon weer opnieuw... Slurp, slupt, ssssssss, smak... :x

20. Islah

Islah Niet meer actief

Ik had het ergens anders al benoemd maar dit dus....

Deel Deze Pagina