De reclame van de Jumbo.. Wat een zeiknummer Ik hoop dat hij heel snel ingekort wordt en in ieder geval niet tot kerst zo op tv blijft
Het knarsetanden van m'n zoontje, vind het zo'n naar geluid. Maar de oplossing ook al gevonden: heel hard liedjes zingen, waar hij om moet lachen. Opgelost!
dat ik over drie weken ben uitgerekend en nog zo vreselijk veel te doen heb. De volgende dingen wil ik en moet ik afhebben (waarschijnlijk door mijn nesteldrang) voordat mijn kindje komt: - een muurtje in de woonkamer krijgt een andere kleur. - alle matrashoezen moeten los en in de was. - keukenkastjes en koelkast schoonmaken. - dochtertje dat bij ons op de kamer sliep moet naar broers kamer, broer moet naar de zolder, wasmachine op de zolder moet naar de badkamer. En de kamertjes moeten nog leuk worden ingericht. - bekleding van de kinderwagen en maxi cosi moeten in de was. - kraampakket kopen en vluchttas moet nog worden ingepakt. pfffffffffff dit alles in drie weken tijd, als ze niet eerder komt dan. Ik word hier echt helemaal gek van
Op dit moment onze zoon die je haast met z'n tweeën moet verschonen omdat hij gewoon NIET blijft liggen.. Gek word ik ervan!
Ik wordt eigenlijk praktisch nergens gek of geïrriteerd van. Zal niet zeggen nooit, want ik heb wel eens mijn momenten, maar die zijn erg schaars Dat krijg je als je bijna 40 wordt, daar wordt je een relaxed mens van (ik tenminste) Ik maak me niet snel druk, goed voor mijn hart ook!!
hahaha, dank je wel Toen ik 20/25 was, maakte ik me ook drukker om dingen hoor, tegenwoordig dus niet meer: voordeel van ouder worden, ECHT waar!! Waar vroeger alles tip top op orde moest zijn, denk ik nu als het een bende in huis is: morgen weer een dag. Als ik 80 ben wil ik niet terug kijken op een leven waarin mijn huis spik en span was, maar op een leven waarin je behalve plichten óók leuke dingen hebt gedaan! Ik bedoel: wil ik nog een koekje, dan eet ik dat koekje. Sta ik in de verkeerde rij en moet ik wachten: so be it ...er zijn ergere dingen in het leven. Mensen die bumperkleven en moeite doen om me in te halen, waar het écht niet mag/kan??? Ga je Goddelijke gang maar en rij vooral jezelf te pletter.... Weet je: ik kan me daar gewoon echt totaal niet druk meer om maken
Ik erger me aan de ouders die aan school steevast op de stoep parkeren terwijl er aan de andere kant van de straat een grote parking is, maar dan moeten ze de straat oversteken. Maar dat ik met de buggy en zoonlief met de fiets daardoor steeds de straat op moeten, doet hen niks. Zijn nog moeders met kinderwagens die zich eraan storen maar wijkagent houdt zich er al lang niet meer mee bezig was het antwoord toen het eens aangekaart werd
Haha wat grappig! Ik heb precies hetzelfde, kan daar echt niet tegen daarom maak ik zelf altijd het bed op, vl doet het nooit goed
Als mijn kinderen echt al hun speelgoed met geluid/muziek allemaal tegelijk door elkaar aan hebben.. AAAAAAAAH!!! We hebben niet eens zo veel maar, man man, dan wordt het echt chaos in mijn hoofd
Van mensen die altijd wel wat te zeiken hebben.. Mensen die andere niet respecteren en niet in hun waarde laten Maar alleen aan zichzelf denken.. En aan familie.. Waar je 9 van de 10 keer geen reet aan hebt en nooit eens positief kunnen zijn..
Dat het lijkt alsof de buren het kunnen ruiken wanneer dochter ligt te slapen. Ze beginnen dan ineens te timmeren en te boren. Echt, gaat al anderhalve maand zo..
Ik erger mij aan - als mijn man de boter vergeet terug te zetten in de koelkast. - dat als ik naar kruidvat moet alle gangpaden vol liggen met producten en je er dus niet langs kan met een kinderwagen (grrrr!!!) - Mensen die voor mij weten te bepalen of het goed gaat of niet! - mijn moeder die ALTIJD juist de foto's laat zien aan andere die echt mislukt zijn haha. Leuk topic trouwens !