Aan duizend dingen maar bijna dagelijks aan de hondenpoep in de straat, ik moet altijd opletten dat ik niet erin loop en met een kinderwagen is het best lastig, zooo mega irritant en zo asociaal van de eigenaren om het niet op te ruimen! Bah bah wat vies
Eet geluiden. Echt serieus moord neigingen. En mensen bij de kassa, die in eens beseffen dat ze ook nog moeten betalen Maar waar is die portemonnee ook alweer? Graafgraafgraaf in die juten zak. Dan het volgende dilemma. Pinnen of contant? Maar wat was die pincode ook alweer? En heb ik wel genoeg contact bij me? Godgloeiendegod{%%]>\$. Ga.Weg!
Nog één dan: Ik moet naar een belangrijk uitje, feestje of stapavondje, en ik heb een HUGE onder/bovenhuidse pukkel die mijn hele gezicht in beslag neemt. Vervolgens wil ik hem uitknijpen en het wordt één grote ravage zonder resultaat. Dan probeer ik hem tevergeefs dicht te plamuren, maar ik zie er uit als Sinterklaas. Al mijn make-up haal ik er maar weer af, en ik besluit om met een gehavend, rood gezicht de avond tegemoet te gaan. Vreselijk irritant!
Al zie ik iets in een winkel wat ik wel graag wil hebben. Dan staat er vaak geen prijs bij. Ik vind dat echt zo mega irritant 😒 het overkomt me echt zo vaak. En nee ik hou niet van internetshoppen.
Ik word gek van babygehuil. Ik kan er niet tegen. Ik reageer er direct op... En dat is als mama zijnde geen handige eigenschap. Mijn kereltje hoeft maar een beginnend pruillipje op te zetten of ik doe er al wat aan. Ik probeer daar aan te werken door niet zo snel te reageren. Maar ik kan er echt niet goed tegen. Wanneer hij echt huilt om het huilen alleen en ik niks meer kan doen om het tegen te gaan (bij oververmoeidheid bijvoorbeeld - dat kan wel eens gebeuren, zoals morgenavond waarschijnlijk) dan ga ik even 2 minuutjes buiten staan en laat ik zijn vader het opvangen. Gisteren werd hij geopereerd en bleef hij anderhalf uur lang hysterisch huilen nadat hij uit de narcose kwam. Nou, ik brak gewoon.
Nummer 1 ergenis! Toen de kleine.nog bij ons op de kamer lag en ik hem de nachtfles gaf in bed heb ik hem flink wat geduwt en paar tikken gegeven...
Ja precies.. Sterker nog.. Afgelopen weekend: zaterdag waren mijn ouders hier, die hielpen me met de kleine nachtbraker (ik moest zelf rustig aan doen een paar dagen).. Was hele avond stil.. Ze gaan de deur uit om half 11.. De auto is nog niet weg of ze begon.. Zondagavond vriendin op visite.. Gaat de deur uit (we doen HEEL zachtjes) en prompt weer hoor.. Maandagavond gaat man sporten, begin vd avond rustig, hij is nog geen 5 min. weg en jaa hoooorrr.. *grmbl* @ Devilschase hahaha ik zie je al gaan door de gang.. En dat verhaal van je kat haha.. Val bijna van mijn stoel!
Oeh herkenbaar. Mijn vriend kijkt graag op You Tube naar ronkende v8 motoren....hij krijgt van de sint een koptelefoon!
Yup hier ook zo. Joris slaapt op zaterdag uit en ik op zondag,soms veranderd dat weleens... Als Joris mag blijven liggen hou ik zoonlief beneden en hij gaat tussendoor ook echt niet naar boven om naar papa te gaan... Als ik mag blijven liggen dan duurt het al een half uur voordat Joris eindelijk naar beneden gaat met zoonlief die ondertussen op mijn hoofd,buik,arm,been en in mijn nek ligt te stoeien...daarna komt hij elke 20 minuten wel een keer naar boven rennen om te vragen wanneer ik nou eeeeiiinnndeeeeeeeliiiijjjk uit bed kom..en dan geef ik het maar op en kom beneden en zit papa lekker rustig op de bank met zijn i-pad....nog geen ontbijt gehad niks...aaaaarrrgggg dan kan ik hem wel wat doen!
Huilende baby's (ik had een huilbaby, ik kan er echt niet tegen en ben in staat om een baby wiens moeder hem laat huilen gewoon uit de wagen te pakken!) Vechtende katten 's nachts Mensen die voorkruipen op de markt Mensen die heel hard praten of schreeuwen tegen hun kinderen Rokende ouders achter kinderwagens Mensen wiens vuilniszak met de inhoud van de kattenbak gescheurd is en het gewoon niet opruimen, zo van; is niet van mij hoor, nèèèh Mensen die altijd klagen en zaniken Als je bij een stoplicht staat en iemand gaat met zijn stinkbrommer voor je staan Bumperklevers Mensen die zomaar ineens invoegen of gaan inhalen zonder te kijken of richting aan te geven Mensen die hun asociale hond niet bij hun houden Mensen die hun hand niet voor hun mond houden als ze hoesten in de wachtkamer of in een rij ergens Mensen die hun keel schrapen en dan zo'n rochel uittuffen; gruwelijk! Mensen met een dienstverlenende functie die geen deo gebruiken Cappuccino met zure melk voor 3,50 geserveerd krijgen Echt zoveel!
Poep van mijn eigen hond opruimen en thuiskomen en ontdekken dat de kinderwagenwielen vol stront zitten omdat een ander niet alleen zijn hond op de weg laat schijten ipv op aaaaaalllll het gras eromheen maar het dan OOK niet opruimt 😡😡
Ik zit nu al 15 minuten te schuddebuiken van het lachen. Wat een humor heb jij *inmiddels buikpijn van het lachen*
Ik kan redelijk veel hebben, maar die honden van mijn buren.... Daar krijg ik af en toe bijna moordneigingen van. Dat irritante, vervelende rotgeblaf. Brrrrr.
Hondenpoep, vooral op speelveldjes en op stoepen. Mijn mans wekker die hij zeker een uur laat afgaan, slaap er ondertussen meestal zelf doorheen maar dochter word er nog wel eens wakker van ;gevolg is dat ik dan alsnog moet opstaan Want natuurlijk slaapt hij er doorheen (echt geen ochtend persoon).
Als ik thuis kom van mijn werk en utopia wil kijken op net gemist met een koptelefoon. Net dan moet mijn vriend vanalles aan me vertellen! Van tikkende klokken word ik gek. Vroeger werd ik gek van mijn vriend zijn films als ik ging slapen, nu word ik gek als hij er eens niet is want danhoor ik mijn eigen hartslag