Lekker rommelen met speelgoed, duplo of poppetjes. Ze kan dan echt uren lekker zitten kletsen met een grijns op dr koppie. Badderen, ook weer met speelgoed. Spelen met papa en mama, lekker stoeien. Haar familie, opa en oma, en andere oma, ooms en tantes, heerlijk vind ze het. Samen smikkelen, gaan we samen op de bank met een dekentje een filmpje kijken met wat lekkers, en dat kan variëren van fruit tot een snoepje. Spelen met de hondjes. Samen boekjes lezen.
- Spelen met vriendjes - Samen met papa of mama bakken ( Koekjes, taart etc) - Knutselen - School - Dansen en gek doen - Speelgoedwinkels
Mijn oudste van 6 jaar word gelukkig van mij, ik hoef maar naar hem te kijken en een knipoog te geven en zijn hele dag is goed hij word blij van dino's treinen lego en met de buurt kindjes buiten spelen Hij geniet van knuffelen stoeien en complimentjes Onze middelste van 4 jaar geniet van winkelen met mama, ze is enorm mode bewust terwijl mama dat niet is maar ik neem haar graag mee en als ze iets uitzoekt zie ik er altijd leuk uit ze geniet ervan om mij en haar zusje is nieuwe kleren te steken ook hebben wij elke donderdag avond mama dochter tut avond, ze mag mij opmaken nagels lakken samen een gezichtsmasker en een haarmasker en dan samen douchen geniet ze ook enorm van daarnaast is ze dol op dansen zingen en verkleden en ze word blij van haar lievelings knuffel Onze jongste van 18 maanden is een echt papa's kindje en als zij papa is ziet is ze echt blij, knuffelen kussen vind ze geweldig en ze is dol op haar broer en Us die toneel stukjes opvoeren voor haar ze kan daar echt van in een deuk liggen zo super leuk ! Ze is ook dol op dansen op muziek dit doen wij elke avond met de kinderen vinden ze alle drie geweldig
Kaan houdt van 👦: Zijn broertje, hij is gewoon hélemaal verliefd op zijn broertje. School/Peuterspeelzaal (leren, spelen, hij gaat al 5 dagdelen, en nog vindt hij het niet genoeg!) Samen thuis spelen, met mama & papa knutselen. Samen koekjes bakken, taart maken (doen we regelmatig). Samen slapen in onze grote bed. Gek op oma & opa! ( Kaan wilt hun dagelijks wel zien) Dol op vakantie, zwemmen! (Hij telt de dagen af) Bioscoop! (We gaan soieso elke maand naar een filmpje samen). Chocolade vooral Kinder Suprise. Naar de stad gaan samen met mama! Monkeytown (gaan we 1/2 maand naar toe) Ect ect kan er wel nog paar opnoemen 😁. Atilla is nog baby (9 maanden) 👶 (maar die schrijf ik ook op). En hij houdt van: Eten, eten, eten (hij wilt van alles eten 😂 ). Spelen met zijn broerlief. Knuffelen, hem kan je uren lang knuffelen, hij huilt nooit, zo tevreden is hij. Babytv kijken. Slapen (Hij is één slaapkop). Hier dus héle gelukkige kindjes 😁.
1. Pakspelletjes waarbij papa mama opa oma achter hem aan rennen 2. Alle voertuigen die voorbij rijden met specifiek tractor en brommer(motor) 3in bad gaan 4 Koken 5 (Choco)Pasta of pinda(kaas) eten 6 Verstop spelletjes en zoeken 7 Torens bouwen en omgooien 8. Boekjes lezen 9 (Billy en) bambam- van baby tv 10 Eendjes eten geven
Leuk topic! Mijn oudste dame: 1. Papa!! Ze houd ook van mij, maar papa is echt haar held. Als die twee samen spelen en stoeien smelt ik helemaal zo schattig. Sinds kort kent ze het woordje mooi en vanochtend zei ze toen papa in zijn nette pak beneden kwam: Papa is mooooi 😍 2. Moedertje spelen. Inclusief het handtasje en de lippenstift. En natuurlijk is Lorena haar baby die ze met alle liefde verzorgd. 3. Speeltuinen. Het liefste met veel klimtoestellen. Het is net een klein aapje als ze buiten is. Ze kent geen angst (soms tot grote bezorgdheid van mama) en ontdekt alles door fysiek iets te ondernemen. 4. Worstenbroodjes van de hema. Elke vrijdagochtend gaan we even naar de markt en dan kijkt ze de hele week uit naar het worstenbroodje dat ze dan krijgt van de hema. Je kan mijn meisje niet gelukkiger maken op die dag. 5. Zwemmen met opa. Op woensdagochtend gaat ze zwemmen met opa, wat een feest! Een trotse opa en een gelukkige dochter wat wil je nog meer. Mijn kleinste knuffel 1. Mama!! Waar papa Félines held is ben ik Lorena's held. Ik herken nu al zoveel van mijn karakter in haar terug heel leuk om te zien. Samen knuffelen, in bad doen en voorlezen maakt haar heel gelukkig. 2. Op nummer 2 staat toch echt Féline. Fee kan niks fout doen in Lorena's ogen. Ze laat zich gewillig meeslepen op kleedjes, ze laat zich volplakken met stickers en ze lacht het hardste als Fee een gek dansje voor haar doet. Mijn meiden zijn nu al beste vriendinnetjes! 3. Slapen. Lorena is best lui, totaal het tegenovergestelde van Fee. Het liefste ligt ze lekker een beetje om zich heen te kijken en te slapen. Zo een rustig kind. 4. Muziek. We hebben een toekomstige klassieke muziek liefhebster in huis. Als er klassieke muziek op staat wordt ze heel rustig en ligt ze echt te genieten. 5. Dieren. Onze hond is heeel interessant. Zodra hij in de buurt komt begint ze geluidjes te maken om zijn aandacht te trekken. En als hij dan komt snuffelen komt ze niet meer bij, dan is ze zo vrolijk! Wat heb ik toch een geluk met mijn meiden!
De oudste : Dansen en gek doen met mama en zus Kietelkusjes Lekker naar buiten Samen boekjes lezen in het grote bed Tussen papa en mama inkruipen in de nacht Smoothies Helpen met bakken/koken Verstoppertje spelen Papa die een extra dagje vrij is Ijsje eten ergens De jongste: Kietelkusjes Samen boekjes lezen Lekker gek doen met mama en zus Papa Haar knuffel Slapen Knuffelen Meedoen met grote zus Smoothies Pannekoek eten Schommelen Glijbaan
Mijn dochter: 1. Haar Elsa jurk die haar tante heeft gemaakt incl. sleep. 2. De Disney liedjes die ze achterstevoren kent. 3. Haar andere collectie jurken 4. Kleien, dit kan ze werkelijk de hele dag 5. Barbies (het liefst de oude van haar tante) Mijn zoon: 1. Mijn tiet 2. Mijn tiet 3. Mijn tiet 4. Mijn tiet
Hulpdiensten, hijskranen, als ie mijn oudste broer ziet (laat ie echt alles en iedereen gelijk vallen), riddertikkertje spelen met papa, rollenspellen spelen, tosti feestjes, zwemmen, 's morgens samen koffie/melk drinken op het grote bed, spelen met vriendjes (1 op 1 dan, niet in groepen), samen met mij op de bank liggen, auto rijden, Brandweerman Sam (naar de theatershow geweest, wat een feest was dat), netflix ....eigenlijk van een heleboel dingen, als ik er maar bij ben (zegt net nog "mama, jij bent echt wel mijn beste vriend")
whahahahah.... 1 t/m 4 van je zoon was hier tot voor kort ook zo .... inmiddels brijden de intresses zich uit
Oudste: - Naar opa en oma toe - Verven - Koekjes bakken - Buiten spelen Jongste: - Naar de peuterspeelzaal - Beestjes kijken/knuffelen - Playmobil - Kaas!
Mij ergens mee kunnen helpen! Zo wordt ze helemaal blij als ze mag stofzuigen, zelf de autodeur dicht mag doen, iets uit het koelschap pakken waar ze bij kan in de winkel.
Oudste 2.5jaar: -zwemmen -kinderboerderij/ buiten zijn -naar oma spelen en thee drinken -stoeien/verstoppen -zingen en dansen Jongste 12mnd: -kiekeboe spelen -knuffelen/stoeien - torens omgooien -spelen met kabels, snoeren of afstandsbediening (wat allemaal niet mag) -aan de handjes lopen
Oudste: - Dansen - Zingen - Lezen - Lekkere dingen eten - Tekenen/knutselen - Met andere kinderen spelen Jongste: - Samen iets doen - Zwemmen - Muziek (K3 bij voorkeur) - Chocola, chips of ijs eten - Met andere kinderen spelen (nichtjes, buurjongentje, ... )
Bij beiden voetbal, voetbal en nog meer voetbal. Oh en ook Nerf geweren. Met z'n allen trampoline springen. Minecraft spelen vinden ze ook erg leuk. En ijsjes eten. Kunnen ze het hele jaar door. In t-shirt lopen vinden ze ook super Oeh, de Lego vergeten. En dan tegenwoordig vooral de Lego Ninjago.