Na al wat daagjes hier op het ivf/icsi stuk gelezen en geschreven te hebben ga ik toch ook maar eens een "dagboekje"hier zetten. Ik ben Betty 33 en mannetje en ik zijn nu bijna 2 jaar aan het proberen. De zwemmers zijn minder van kwalitiet, ze zijn vervormt. Ik heb endometriose. Dus het loopt allemaal niet zo lekker als dat we gehoopt hadden. Na 2 mk's en een bbz heeft de gyn besloten over te gaan op ivf. Dus na 4 mislukte iui pogingen zijn we nu in afwachting op de ongi zodat ik anderhalve maand de pil kan slikken endan op naar hopelijk de verlozing... Ik heb inmiddels geleerd niet meer te hopen, en door hier te lezen weet ik dat ivf ook niet HET wondermiddel is. Maar ik weet wel dat ik in ieder geval alles heb geprobeerd als ivf ook niet zou mogen werken...
hey wil je alvast heel veel succes wensen en hopelijk hebben jullie aan 1 poging genoeg en helaas is ivf idd ook geen wondermiddel maar het is wel fijn dat ze het kunnen anders hadden wij ook geen kans meer gehad op een kindje toi toi toi
ook namens mij heel veel succes met de behandeling. en idd is ivf geen wondermiddel, maar wel heel fijn dat het bestaat.
heel veel succes... ivf is geen wondermiddel nee maar er worden toch ontzettend veel mensen wel zwanger door. ik hoop dat je dit dagboekje snel weer met een mooie banner onder je stukje kunt sluiten. gr jose
Dank allemaal voor jullie lieve reacties. Ik hou jullie op de hoogte, voor alsnog is het helaas alleen even wachten wachten en nog eens wachten/.....
Heel veel succes Betty! Ik hoop dat julllie meteen na de eerste IVF lekker zwanger zijn, succes! Liefs Nikkie
\ Kijk hier krijgen we goede moed van dei mooie onder tekst. Het gebeurd dus wel dat het de 1ste keer gelijk goed gaat....