Hi dames, Ik wil het al jaren en heb besloten om nu echt eens de mogelijkheden te onderzoeken. Wat ik graag zou willen is een shadow eyeliner (zie foto) en de lichte wenkbrauwen wat ingevuld. Lekker makkelijk! Heeft iemand van jullie goede ervaring met met name zo'n permanente shadow eyeliner door een bedrijf in of rond Emmen? En met het 'zetten' van NATUURLIJKE wenkbrauwen? Ik heb van nature een erg licht, 'bloot' koppie, dus ik wil wel mijn zachte look bewaren. Als ik resultaten zie is de uitstraling vaak zo enorm hard geworden. Vind ik zonde en past mij niet. Ik wil evt wel naar Gtoningen/Assen/Zwolle, maar liever niet als het regelmatig bijgewerkt moet worden. Alvast bedankt voor de reacties!
Kijk eens op de site van beauty by us in Appingedam. Prachtige resultaten. Mijn collega’s zijn daar ook allemaal geweest.
Dankjewel! Ik heb even gekeken en zie daar ook die behoorlijk onnatuurlijke wenkbrauwen. Heel rechthoekig bijna, onnatuurlijk strakke harde lijn aan de onderkant en het lijkt wel of bij iedereen die de wenkbrauwen laat doen 1 en hetzelfde sjabloon wordt gebruikt. Dit is helaas niet wat ik zoek. Hopelijk weet iemand een zaak waar ze echt natuurlijk kunnen werken.
ik weet er wel 1 maar is wel wat verder rijden. Your permanent beauty in kampen. Zou haar fb eens bekijken, zij is echt super goed.