Pff we zijn afgelopen weekend een paar daagjes naar Disney geweest, hartstikke leuk, maar volgens mij hebben we Klaasvaak mee naar huis genomen. Ik blijf maar moe en dan niet een beetje moe, maar echt kapot. Ik kan rustig tot 11 uur in mijn bed blijven liggen en dan nog heb ik nergens de energie voor. Nu valt dat van mij nog enigszins te verklaren, want ik ben in Disney zelf voornamelijk gestresst geweest. Dat komt er altijd een keertje uit en het liefste in combinatie met een verkoudheidsvirus (die heb ik ook weer). Zelfs mijn man komt ook thuis vanuit zijn werk en valt vrijwel direct in slaap en ook zoon is een beetje hangerig. Die kijkt het liefst de hele dag filmpjes of puzzelt wat. Vandaag ook weer: Voor die kleine ga ik het liefste lekker even naar buiten, of op de koffie. Maar ik heb niet eens zin om mezelf aan te kleden en dan moet ik vanavond ook nog eens paardrijden . Is er iemand anders ook zo moe? Of hebben we inderdaad wat vanuit Parijs meegenomen
Ik heb het ook. Misschien ligt het aan de winter die komen gaat.. Beetje winterdepressie. Al gaat het nu iets beter maar moeheid blijft toch wel een beetje. Veel zin om thuis te blijven en niks te doen inderdaad.
Hier ook moe. Kan al 1,5week niet veel ivm operatie. maar ik merk wel doordat ik mijzelf even naar buiten schop, weer even een boost krijg.
Ik herken het wel, mijn gezin en ik hebben daar ook last van. En dan niet zo zeer in de zin van echt moe zijn, maar gewoon nergens zin in hebben en hangerig (en daardoor ook wat sneller moe) zijn. Ik denk dat het een combinatie is van: slecht en grijs/donker weer (gebrek aan vitamine d!), wintertijd, verschillende verkoudheidsvirussen (wij zijn ook alle drie al ruim een maand aan het snotteren en hoesten) en stress/opgebrand zijn tegen het einde van het jaar (zo'n periode herken ik ook altijd bij mezelf en de mensen om me heen in de aanloop naar de zomervakantie). Ik probeer er nu maar gewoon aan toe te geven zonder helemaal in te kakken. Dus af en toe toch naar buiten en vooral leuke dingen blijven doen. Misschien hebben mensen deze periode ook gewoon nodig om (gedwongen) rust te nemen. Meestal gaat het bij mij vanzelf weer over, maar dat is vaak pas in het voorjaar.
Ja het kan net zo goed de naderende winter zijn hoor. Het is ook echt grauw buiten. Van de volle zon naar bewolkt 'sinterklaasweer'. Heerlijk natuurlijk, maar het is wel weer even schakelen.
Ja ik heb er ook last van.. Hele weekend bijna liggen slapen! Ben inmiddels een beetje moe van het moe zijn!
Het is altijd erg schakelen! Ach, december breekt bijna aan. Gezellig! Daarna is het alweer snel 2015 waarna ik alweer naar de lente uit kijk
Ja, dat heb ik dus ook! Wil dolgraag even de deur uit, maar heb niet eens zin om mezelf aan te kleden. Mijn pyjama zit zo lekker .
Dat heb ik vooral s'avonds. Ik heb vaak echt geen zin om de deur nog uit te gaan (donker en nat buiten, blegh) en hang het liefst thuis op de bank. Overdag heb ik daar minder last van. Ik merk trouwens wel dat het helpt om die cirkel toch te doorbreken en regelmatig wel iets te gaan doen, ook al heb je geen zin. Want van het hangen wordt je alleen maar nog vermoeider.
Hier ook Ik was van plan om met mijn schat naar Ballorig te gaan; maar hij ligt liever nu in bed voor zijn slaapje. Ook prima; dan gaan we straks
Nou nee eigenlijk niet. Ik heb juist super veel energie. Sinterklaas, kerst komt er aan, lekker shoppen, werk is lekker druk, thuis loopt het als een trein.
Mijn energie begint juist net een beetje terug te komen. Mijn jongste heeft wel een beetje last van vermoeidheid en is ook erg huilerig.
Daarom wil ik energie. Dit is juist mijn favoriete periode van heel het jaar! Daarnaast heb ik ook qua werk niets te klagen. Het huis is lekker schoon en omdat mijn zoon niet zo super actief is, blijft het schoon . Het is ook gewoon lekker druk sociaal gezien. Vanavond paardrijden, morgen een verjaardag, zaterdag een wedstrijd en zondag een dagje doorbrengen met mijn zoon (man gaat darten). Volgende week hebben we de eerste sinterklaasviering en ik sta doordeweeks volgeboekt qua werk. Heerlijk! Maar doe ook graag meer dan werken en de overige plannen doordeweeks.
Nou vroeg naar bed, slik even een goede vit.D bij, gezond eten en veel bewegen. Daar krijg je allemaal energie van.
Hier ook, maar denk dat het bij mij komt omdat ik 's nachts steeds wakker wordt om niks, erg vervelend
Nou hier ook hoor! Ik lig vaak 's avonds op de bank al te knikkebollen om 20.30 uur en wil dan het liefst al naar bed. Maar overdag heb ik ook echt periodes dat ik loop te geeuwen en wel mijn bed in zou kunnen. En dat nergens zin in hebben zit sowieso al in mijn aard dus dat is nu nog erger. Hahaha!