Ja, dat lijkt me ook wel spannend! Ik vind vliegen per definitie al spannend (lees: ik vlieg gewoonweg niet meer ), dus alleen met de kids zou ik echt heel erg eng vinden
Normaal zie ik overal tegenop. De lange reis, onbekende omgeving, zoveel dingen eigenlijk. Ik heb heel erg heimwee, maar tegelijkertijd heel erg de drang nieuwe plekken te bezoeken en dat gaat niet altijd samen. Dit jaar naar Belgie, 4 uurtjes in de auto en we zijn er al eens geweest, ben nog nooit zo relaxed geweest haha.
Hier hetzelfde. Vindt vakantie eigenlijk verschrikkelijk maar wil wel overal naartoe.. dus blijf toch maar gaan. Maar die eerste dag vd vakantie haat ik. Ik ken niks, vindt alles vies, alles is nieuw.. maar na n nacht slapen is het altijd n stuk beter
Naar de wc gaan op vakantie. Hoe je alles toch weer als een of ander Tetris spel in de auto moet krijgen.
Haha ik vond de heenreis ook al niks dus op vakantie dacht ik steeds, oh we moeten ook nog terug. Nou dat was de reis from hel. Mijn man siste me in de auto naar huis toe dat we nooit meer op vakantie gingen Gelukkig waren de gemoederen bij thuiskomst bedaard, was het een geweldige vakantie (want daar was en ging alles echt top!) en wil mijn man ondertussen ook weer gewoon op vakantie Lang verhaal kort: alles gaat voorbij en alles komt goed!
De autoreis, ca.1400 km. in 2 dagen. En of wij als gezin het kamperen wel oke gaan vinden. Oja en of alles wel in de auto past. de was na de vakantie zie ik ook niet als zo’n probleem. Ik kan toch niet zoveel meenemen Verder wel super veel zin in lekker met elkaar zijn en leuke dingen doen!
Haha ja dat gevoel van jouw man herken ik. Dat je op dat moment denkt: dit doen we noooit meer. Maar ik zat vandaag te denken... de heenreis heeft de jongste de hele vlucht gejankt en gekrijst. Behalve bij het landen, toen begon hij te klappen en hoera te roepen. Hoeveel erger kan de terugvlucht zijn? Hooguit hebben we deze keer wel medepassagiers die ons afschieten!
Haha nee we gaan lekker huisje/hotel als het goed is. Maar wel voor de eerste keer met baby. Die heeft waarschijnlijk meer bagage nodig dan mijn vriend en ik. En mijn stoelgang stopt er mee zodra ik niet lekker thuis naar de wc kan.
Oh wat balen man, van die reis. Ging je met de auto? Of vliegtuig? Wat ging er niet goed dan? Wij gaan dit jaar (voor het eerst!) verder dan de benelux. En wel naar frankrijk. Met de auto. Vind het ook best spannend zo’n pokke-eind rijden. En we nemen ook geen overnachting.
Tegenop zien is overdreven, maar ik ben heel benieuwd hoe de 3 weken vakantie, op een eiland, in 1 huis, gaat bevallen met jawel: mijn schoonfamilie....