Waar zie je tegenop m.b.t. je vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel1980, 8 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ja, dat lijkt me ook wel spannend! Ik vind vliegen per definitie al spannend (lees: ik vlieg gewoonweg niet meer o_O), dus alleen met de kids zou ik echt heel erg eng vinden :cool:

2. Angel1980

Hhmmmm... slapen... dat is wel een dingetje kan ik me voorstellen :rolleyes: Succes!

Bubblez vindt dit leuk.
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Normaal zie ik overal tegenop. De lange reis, onbekende omgeving, zoveel dingen eigenlijk. Ik heb heel erg heimwee, maar tegelijkertijd heel erg de drang nieuwe plekken te bezoeken en dat gaat niet altijd samen. Dit jaar naar Belgie, 4 uurtjes in de auto en we zijn er al eens geweest, ben nog nooit zo relaxed geweest haha.

Angel1980 vindt dit leuk.
  4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Nee hoor. Kan niet wachten tot we gaan

5. Angel1980

Gelukkig ;)

6. Angel1980

Dat heb je dan goed voor elkaar ;)

suus1983 vindt dit leuk.
  7. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Hier hetzelfde. Vindt vakantie eigenlijk verschrikkelijk maar wil wel overal naartoe.. dus blijf toch maar gaan. Maar die eerste dag vd vakantie haat ik. Ik ken niks, vindt alles vies, alles is nieuw.. maar na n nacht slapen is het altijd n stuk beter

Angel1980 en Hopsatee vinden dit leuk.
  8. HvO

HvO Niet meer actief

Naar de wc gaan op vakantie. :|

Hoe je alles toch weer als een of ander Tetris spel in de auto moet krijgen.

baby90 en Angel1980 vinden dit leuk.
  9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.078
    2.891
    113
    Zo'n beetje alles ;) Ik ga altijd pas echt relaxt genieten als ik bijna weer naar huis mag :o:

10. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha ik vond de heenreis ook al niks dus op vakantie dacht ik steeds, oh we moeten ook nog terug. Nou dat was de reis from hel. Mijn man siste me in de auto naar huis toe dat we nooit meer op vakantie gingen o_O Gelukkig waren de gemoederen bij thuiskomst bedaard, was het een geweldige vakantie (want daar was en ging alles echt top!) en wil mijn man ondertussen ook weer gewoon op vakantie :p Lang verhaal kort: alles gaat voorbij en alles komt goed!;)

Marchella, baby90 en Oona vinden dit leuk.
  11. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Nergens, kan niet wachten om in de auto te stappen en weg te rijden uit Nederland.

Fietwordtmama, A new day en Angel1980 vinden dit leuk.
  12. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.220
    4.519
    113
    De autoreis, ca.1400 km. in 2 dagen. En of wij als gezin het kamperen wel oke gaan vinden.
    Oja en of alles wel in de auto past.

de was na de vakantie zie ik ook niet als zo’n probleem. Ik kan toch niet zoveel meenemen:roflmao:

Verder wel super veel zin in lekker met elkaar zijn en leuke dingen doen!

13. Angel1980

Oh echt? En ga je dan wel voor je partner en je dochter of ga je helemaal niet?

14. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Haha ja dat gevoel van jouw man herken ik. Dat je op dat moment denkt: dit doen we noooit meer. Maar ik zat vandaag te denken... de heenreis heeft de jongste de hele vlucht gejankt en gekrijst. Behalve bij het landen, toen begon hij te klappen en hoera te roepen. Hoeveel erger kan de terugvlucht zijn? Hooguit hebben we deze keer wel medepassagiers die ons afschieten!

fanona, Hopsatee en Angel1980 vinden dit leuk.
  15. Angel1980

Zeker met de tent op vakantie? :D

16. HvO

HvO Niet meer actief

Haha nee we gaan lekker huisje/hotel als het goed is. Maar wel voor de eerste keer met baby. Die heeft waarschijnlijk meer bagage nodig dan mijn vriend en ik. :roflmao:

En mijn stoelgang stopt er mee zodra ik niet lekker thuis naar de wc kan. :cry:

Suzie01 vindt dit leuk.
  17. Angel1980

18. Angel1980

:roflmao: baby komt niks te kort zo te horen :p En veel vezels eten op vakantie voor je stoelgang :oops:

19. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Oh wat balen man, van die reis. Ging je met de auto? Of vliegtuig? Wat ging er niet goed dan?

Wij gaan dit jaar (voor het eerst!) verder dan de benelux. En wel naar frankrijk. Met de auto. Vind het ook best spannend zo’n pokke-eind rijden. En we nemen ook geen overnachting.

20. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.486
    3.940
    113
    Vrouw
    Tegenop zien is overdreven, maar ik ben heel benieuwd hoe de 3 weken vakantie, op een eiland, in 1 huis, gaat bevallen met jawel: mijn schoonfamilie....

Deel Deze Pagina