Waar zie je tegenop m.b.t. je vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel1980, 8 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Oef... spannend :|

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Met het vliegtuig! En alles wat mis kon gaan, ging mis :roflmao: Vertraging, huilende baby, boze medepassagiers, vermiste bagage....

Overigens ging bij ons zo ver rijden juist top toen! Komt goed en anders...de tijd gaat voorbij :p

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Oh wat een ellende! Achteraf kan je er wellicht om lachen...
    Gelukkig was de vakantie wel top!

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Precies! Zijn gewoon de mooie herinneringen “later lachen we erom” toch ;) Bij jou komt het echt goed hoor! Je hebt in elk geval geen baby meer :) De peuter was hier prima te handelen, hadden we zo mee naar Australië kunnen vliegen :D

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja joh ik weet ook wel dat het goed komt maar zal blij zijn als we op de camping zijn. En idd, godzijdank, geen babies in de auto. Denk dat eerder mn puber op een gegeven moment gaat klagen dan mn peuter haha

Hopsatee vindt dit leuk.
  6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.077
    2.891
    113
    Ja hoor elk jaar ga ik gewoon weer ;)

Angel1980 vindt dit leuk.
  7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik kan me niet verheugen op het in- en uitpakken....

Moet de zorg voor 2 paarden en 2 laten overdragen, de paarden zijn senioren dus dat vind ik persoonlijk wel lastig.

Vanwege slechte eters moet ik helaas af en toe koken op vakantie in een toch al heel warme caravan met 2 pitjes.

Daarnaast ben ik het meest bang voor de nachten. Ik slaap daar eigenlijk altijd slecht (onrustig en kort) omdat we er echt niet lekker kunnen liggen en alles kraakt. Maar dit jaar is het mogelijk lastiger omdat ik in het najaar en zware beenoperatie heb gehad (met nog steeds last van mijn been helaas) en ik nu dus helemaal niet weet of en hoe ik dan moet gaan liggen/slapen.
    Ook sta ik op de lijst voor een operatie aan mijn rug.... Zou zomaar nog voor of in de vakantie kunnen gaan gebeuren wat ook alles extra moeilijk of onmogelijk zal maken.....

Maar.... De kindjes hebben er zoveel plezier en genieten er ontzettend van en we ondernemem ook altijd leuke dingen samen een daardoor koester ik die tijd met ons gezinnetje toch heel erg.

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Mijn schoonzus vertelde dat een collega een keer slaapmedicatie had gepakt op het werk. Voor de kinderen, zodat ze rustig zouden zijn tijdens de reis:eek:

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    De planten thuis, verder kan ik niks bedenken.

10. Angel1980

:oops:... Dat is wel heel erg slecht...

11. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Schandalig.

12. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

de reis opzicht en natuurlijk de lichamelijke ongemakken als darmpjes weer eens besloten hebben ook met vakantie te gaan.

Heb een haat liefde verhouding met vakantie's. Hotel en strand veel te saai. Erop uit lopend en met de racefiets TOP, maar vaak betekend dat een huur caravan en niet altijd een eigen douche en toilet, beide heb ik zo'n schijt hekel aan, kan dan echt uit mijn humeur raken.

13. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

jij slaat de spijker op zijn kop, je heb altijd teveel bagage en de wc het lijkt wel of die darmen weten dat je op vakantie gaat, ze gaan gelijk dwars doen.:$

14. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    De reis. En deze keer terecht want onze jongste is gisteren ziek geworden in het hotel. Vandaag met een zakje in de auto naar t volgende overnachtingshotel.

En waar ik altijd een hekel aan heb is de caravan te moeten poetsen op de dag van vertrek. Baal dat ik dat niet kan afkopen.

15. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    556
    113
    Vooral de reis. Nu gaan we gewoon een weekje naar Drenthe, dus een uur of 2 rijden, maar de jongens hebben al ruzie als we naar de supermarkt rijden.
    Dus gaat er 1 voorin (afgelopen voorjaar hebben we onze peuter met zijn autostoel op de bijrijdersplaats gezet, ik achterin, opgelost...dachten we. Tot hij op de snelweg de deur opende...) en ga ik achterin zitten.

Verder zie ik vooral op tegen de vakantie in de weken dat we gewoon thuis zijn. Mijn oudste heeft ADHD en mist dan alle structuur, heeft teveel loze tijd, te weinig vriendjes om mee te spelen en ik te weinig handen en puf om ze alle 3 bezig en in het gareel te houden.

16. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zie enorm op tegen het uitpakken van alles... eenmaal terug thuis...
    Wij gaan namelijk met de tent naar een camping en de hele auto zit vol...

17. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Waarom op de dag van vertrek? Hij staat toch een paar dagen voor de deur? en zo groot is een caravan toch niet? Het poetsen zou je toch niet zelf hoeven te doen?

18. Taartjes

Taartjes Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.191
    433
    83
    De lange reis, of de accomodatie wel leuk genoeg is en of we goed weer krijgen. Maar verder kijken we er vooral enorm naar uit!

19. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dat klopt zeker, je heb altijd blijft de auto gewoon heel, is de gezamenlijke douche wel schoon, is het gezamenlijke toilet wel schoon.
    Blijven altijd de lastige dingentjes.

20. Angel1980

Dat kan ik me voorstellen met drie kinderen.. o_O En dan heb je het waarschijnlijk over de hele vakantie en niet de weken dat jullie (jij en je man) samen zijn.

Deel Deze Pagina