Weer is ook echt wel een dingetje idd.. Ik word stront chagrijnig van slecht weer tijdens mijn ZOMERvakantie
Zeker een belangrijk punt, niks is zo vervelend als een dagje sporten in de regen, dat alles inclusief je fietsen er vreselijk uit zien en dat elke douche en toilet hokje veranderd is in een modderpoel.
Ik zie op tegen of de accomodatie wel goed is en of het allemaal nu wel goed geregeld is . Zo ja dan op en top genieten
Idd, de hele vakantie. Als ML thuis is gaat het prima, maar die heeft de 1e week en de laatste 2 weken vrij gekregen...
Nee, die zijn daar niet meer toe in staat. Maar ik kom helemaal bij van een dagje (of 2) werken, als ML thuis is
Ik zie vooral op tegen de drukte op Schiphol en de lange wachttijden Zal allemaal wel loslopen maar met 2 kinderen kan ik daar wel tegen op zien.
Ja snap ik wel. Hopelijk voeren ze geen actie wanneer jij vliegt. Ik las dat ze dat binnenkort weer willen doen. Ik vlieg bewust vanaf brussel-charleroi. Is 2 uur rijden voor ons, schiphol 45 minuten. Maar ik ben alleen met 2 kinderen, en dan vind ik schiphol te druk en te groot. Ik kan me de berichten over overvolle vertrekhallen etc nog herinneren Vorig jaar ging ik ook via brussel ivm goedkopere tickets, en dat was echt heel fijn. Ik kon overal doorlopen, geen gestress en gehaast naar de gate. Dus dit jaar weer.
Tegen de reis. Wij gaan voor het eerst met de auto op vakantie. Wij rijden naar Spanje, wel met overnachtingen halverwege. Maar mijn oudste is opeens wagenziek en de 2 kleintjes van 3 en bijna 2 vinden een uur rijden al ver! Maar verder kijk ik overal naar uit en valt de autorit mee. En anderd volgende keer mooi weer met vliegtuig!
Wij gaan naar de Dominicaanse republiek. Ik ben heel bang dat ik een vogelspin zal zien. Alhoewel ik weet dat die kans heel erg klein is op resorts....ben ik er toch bang voor. En we vliegen voor het eerst vanaf Brussel. Schiphol ben ik al zo vaak geweest, maar Brussel nog nooit. Dus dat vind ik toch een beetje spannend.
Yep!!! Wij wilden eerst naar een ander hotel, en toen ik zag dat dat hotel vlak naast een groot natuurgebied zat, heb ik toch maar voor een hotel gekozen midden in punta cana
Hahahaha, zo herkenbaar dit. Ooit naar de Dom Rep geweest toen ik jong was en heb de hele vakantie opgelet of er niet ergens een spin zat. Gelukkig niets gezien! Dit itt diverse Azië reizen... Zat ik in een hostel in Bangkok op de wc (vlak voor vertrek naar het vliegveld) en ik hoorde getik. Kwam er een giga spin langsgewandeld vlak voor mijn neus. Weet niet hoe snel ik uit die wc moest vluchten.
Ik zit in Bayahibe Vlieg vrijdag heen YEUY! Bali ben ik ook geweest, geen enkel spinnetje gezien en heb toch behoorlijk wat gezien so don't worry
Dat is de plek waar ik eerst een hotel had gezien!!! Kijk maar op de kaart, er zit een groot natuur reservaat daar. Ach het zal vast wel goedkomen, de hotels sprayen vaak tegen ongedierte. Hele fijne vakantie toegewenst!!!
Ik zie op tegen her vroege opstaan. Moeten rond 5u de auto in uiterlijk om op tijd bij de bus te zijn.