~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    zo, hier is 'ie dan weer... deel 7
     
  2. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Gaan we hier weer verder:)
     
  3. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zo we houden het vol he!! leuk!


    Ik ga zo lekker gymen met coll (eigenlijk geen zin) maar zusje komt ook mee doen, dus kan ik toekijken en fotos maken :D
    Daarna op kraam visite (bij Lisa!!:D), en even langs de babydump om een andere stoel te kopen voor Collin :) (als t goed is word zijn stoeltje zondag verkocht!)
     
  4. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zooow deel 7 alweer ;)

    marloes ik heb al zoveel jottum jurkjes dat ik bijna al het leuke al heb... behalve van de nieuwe collectie daar heb ik nog wel een mooie jurk gezien maar die kost 110 euro dus ik wacht nog even...

    o voor wie bij kleertjes.com wil stoppen wacht nog even... vanaf 10 maart is het 20% korting en nog 10% extra met de jgpas.
     
  5. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuke dingen allemaal dus, veel plezier vandaag!!!!
     
  6. stephanie24

    stephanie24 VIP lid

    22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Stelletje kletskousen!
     
  7. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jeetje wat gaat het hard!! pffff wat heb ik me geergerd aan de reacties op je stoel zeg aurin...waar mensen zich al niet druk over kunnen maken en dan de manier waarop!!! tjonge jonge jonge... ik zet sasha altijd op de passiegerstoel gewoon in de gordel..hoezo? kan toch best!! hahahahha net of je zelf je kind in een onveilige situatie zal brengen..tssss...

    verder hier heerlijk buiten gespeeld de hele dag en in de zon gezeten..top!

    nu even opladen, zo volleybal wedstrijd..pff moet even moed verzamelen om van de bank af te komen! hihihih

    en sooph? ongesteld? of nog een test gedaan? en hoe gaat het met konijn?

    marloes, hebben jullie al een mooie naam kunnen vinden voor jullie derde knul? vind olivier zelf ook erg leuk..:)

    leuk deb italie! wij willen in september een weekje en in de zomer gaan we naar zwitserland. heb er zin in!

    voor de rest..dikke knuf en zwaaaaai!!!
     
  8. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @bloem haha, erg he, dacht al ff dat t aan mij lag en ik gewoon snel aangevallen voelde ofzo!

    Maar ben geslaagd voor een goeie stoel :D

    Childwheels | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump

    Coll zit er super in, mooie fijne stoel, kan hij voorlopig mee vooruit, hoofdsteun verstelbaar en rug kan er evt af dan heb ik alleen zitverhoger.
    Hij kan ook zonder 5 punts gordel, met de autogordel.


    Vandaag kleine Lisa ontmoet... Mcg en mcgman... dat hebben jullie mooi gedaan!
    Tis een zeer tevreden, rustig meisje!! en zo klein en lief en mooi!
     
  9. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Deel 7 alweer en we zijn nog best compleet, leuk!!

    @Lau: Dat is een handig stoeltje, die ga ik in gedachten houden!


    Manlief en ik gaan vanavond samen naar de bios, de 3e keer dat we echt wat met z'n tweeen doen sinds Zoë er is *schaam*. Ik kan nie zo goed loslaten nie haha :D

    Heb een errug schattig pakje voor Zoë voor carnaval, ze wordt een pantertje! Zondag naar de optocht kijken en dan maar kijken hoelang ze het volhoud, d'r eerste carnaval :)
     
  10. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Thom z'n 3e naam is Olivier...
    We zijn er nog niet uit. Wel 1 naam die we allebei mooi vinden, maar zijn het niet eens over de schrijfwijze.

    Succes met de wedstrijd!
     
  11. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    welke film gaat het worden, Flutter?

    Hi Deb, hoe is het met jullie 4'tjes? Is je bi nu helemaal weg?
    Heb trouwens een hele gave kussenhoes laten maken... ook wel iets voor jou, ruitjes, stippeltjes in blauw en zwart en dan in het midden een strook pip
     
  12. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    klinkt leuk marloes heb je een foto?

    het gaat ok hoor met zijn viertjes, even een nieuw ritme vinden maar het gaat al steeds beter! bi is niet helemaal weg maar wel een stuk beter.

    jij al weer 23 weken zwanger... pfoe het gaat echt hard!
     
  13. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    ja gaat snel he! Hoop dat ik deze week veel kan doen in de kamertjes... 2 dagen zonder kindjes..

    fijn dat je bi al voor een stuk weg is
     
  14. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey meiden!

    School is weer begonnen! Jeeej! Hahaha! Vandaag zo'n lange dag..verschrikkelijk! Maar goed...we mogen niet klagen!

    Steef zn moeder was gisteren jarig. Dus even daar geweest en dinsdag is Steef jarig. En dan donderdag mijn oma weer! Haha!

    Dinsdag komt ook Finn zn kamertje! Jeej!

    @Flut...gefeliciteerd met je trouwdag! Die van ons komt er ook bijna aan!

    @Marloes...Leuke hoes zeg! En idd...alweer 23 weken..jeetje!

    @Snieke...jij ook al weer 30 weken geweest..goed zeg! En nog even volhouden heh! hihi!

    Verder niet echt nieuws!

    Ow trouwens...wel een beetje...

    Finn kan zo agressief zijn...herkennen jullie dit?
    Als het hem niet zint slaat gewoon keihard in mn gezicht! Of hij krabt! En Als ik bijvoorbeeld sta te koken en hij krijgt ff geen aandacht..dan probeert ie me gewoon om te duwen!
    Het ging juist allemaal zo goed! Zeker weer die peuterpuberteit?

    Ow...haha...en op school zei iemand uit mn klas dat ie denkt dat ik ADHD heb! Hahaha! Omdat ik heel veel dingen hetzelfde doe als dat hij doet (hij heeft heeeeeeeeeel erg adhd) bepaalde logica enzo. Het zal me niets verbazen aangezien mn vader het ook heel erg heeft. Het is al eens vaker gezegd door mensen die er verstand van hebben...maar goed...ik functioneer verder gewoon hardstikke goed! Hahahahaha!
     
  15. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah, jeetje finn zo agressief joh, herken t wel een beetje idd als coll zijn zin niet krijgt.. maar hij doet t "nog" wel zachtjes.. en is wel goed te corrigeren daarna. Moeilijk hoor!
    En adhd.. herkenbaar... ach.. als je goed functioneert, prima toch!
    Lekker druk al die verjaardagen!!
     
  16. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Aurin: Fijn dat je eindelijk een auto stoel hebt gevonden
    @ Flutter: Was het leuk in de bios? Af en toe is dat wel belangrijk he wat leuke dingen doen met z'n tweeën;)
    @ Sarah: Vervelend dat Finn zo agressief is Danian heeft het gelukkig(nog)niet.
    Veel plezier met de verjaardagen

    Danian werd gisteravond weer wakker, maar heeft daarna tot 5.15 uur geslapen.
    Om 6.30 uur een fles gegeven en toen heeft hij nog tot 8.00 uur geslapen.
    Het lijkt er op dat hij nu wakker wordt omdat hij niet kan draaien.
    Heb gisteren een afspraak bij een orthopedagoog gemaakt daar kan ik 7 April terecht misschien dat zij/hij ons kan helpen.
    Vastleggen wordt afgeraden, maar dat gebonk is ook niet alles, dus weet niet zo goed meer wat ik moet doen.
    Vandaag niet echt plannen.
    Manlief wil naar de garage voor die krassen op de auto, want als er geen nieuwe lak op komt gaat het roesten.
    Zijn neef heeft een garage, dus hopelijk krijgen we korting.
     
  17. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

    hoe is het hier?
    Wij zijn net terug van een geweldige wintersportvakantie. Het was echt super!

    kom snel kletsen!
     
  18. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jolan super dat je vakantie leuk was! Heb je veel geskied? He en ik zie dat je vandaag 12 weken zwanger bent! Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

    marloes jaaah dat is ook mijn smaak :D super mooi! waar ga je het gebruiken?

    sarah dat agressieve dat herken ik niet maar Emma is ook heel druk (voor een meisje dan, denk dat jouw jongen nog niets drukker is...) Als ik het vergelijk met kinderen van mijn van mijn vrienden die dan lekker even een half uurtje stilzitten ofzo... dat doet emma echt niet. Zelfs als ze tv kijkt loopt ze van de ene plek naar de andere. Maar goed ik heb Tourette en dat wordt ook met ADHD gelinkt dus zou me ook niet verbazen.
    Maakt ook niet uit, komst vast goed.
     
  19. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    debby, ja heb elke dag een halve dag geskied, om en om met niek. Was heerlijk! Ben geen 1 keer gevallen gelukkig, en was niet angstig ofzo. Anders had ik het niet gedaan.
     

Deel Deze Pagina