Eerst en vooral vraag ik geen medisch advies, ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wie weet heeft iemand van jullie dit ook. Een paar dagen geleden zag ik een rode vlek in de plooi van mijn oksel, niet in mijn oksel maar de voorkant zeg maar, waar je bh bandjes zitten. Nu is de plek ondertussen al uitgelopen en veranderd van kleur, ze wordt naar de gele kant. Het jeukt en daarna doet het pijn. Ze voelt ook ruw aan. Wat zou dit zijn?
Bedenk eens goed wat je de afgelopen dagen hebt gedaan; gewandeld met een rugzak, nieuwe bh enz enz. Als je er echt last van hebt zou k gewoon maandag even de huisarts bellen.
Nee, niks van dit alles, bh bandje komt er net niet tegen. Het is raar, nog nooit eerder gehad. Misschien mijn huid te droog ofzo.
Isbt echt een plek? met een grens? En binnen die grens is het ruw?..dan zou het eventueel gordelroos kunnen zijn..maar goed..net zo goed heel wat anders... maar als het niet weggaat...binnen een paar dagen of blijft er teveel last van hebben....zou ik gewoon ff een afspraak bij de ha maken... die weet waarschijnlijk wel wat t is..en anders stuurt deze je naar de dermatoloog... Succes.
Nee...ik had t ook..voelde er amper wat van... Wondroos darentegen doet wel heel erg zeer... maar gaat vaak gepaard met koorts..
ik denk ook ringworm of gordelroos. Bij mij deed gordelroos helemaal niet zo'n pijn hoor.. Na een poos begon het wel flink te irriteren, dat wel