Jong Moeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlight159, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hallo Meiden,

graag zou ik willen weten, wie hier ook jong moeder is geworden of nu zwanger is?
    Ik ben nu 22 en 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Gelukkig hebben wij tot nu toe leuke reacties gehad (ouders, schoonouders broers, zussen en mijn beste vriendin). Alleen ben ik heel erg bang voor de reacties van bijvoorbeeld mijn collega's ( ik ben echt de jongste op mijn werk). Ook zijn wij niet " gepland " zwanger geworden, maar het is zeker gewenst!

Graag zou ik wat van jullie willen horen!

groetjes!

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik was net 23 jaar toen ik zwanger raakte van Daan. Mensen reageerde helemaal niet raar juist zo van zo dat zie je niet vaak meer.
    Ook wij waren niet gepland zwanger maar wel heel gewenst want de plannen waren er al wel.

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Fijn dat de mensen die zo dichtbij je staan leuk hebben gereageerd! Het belangrijkste is hoe jullie het vinden. De rest is bijzaak. Maak je er niet te druk om. Mensen hebben toch wel een eigen mening. Het is maar net hoe jij er mee omgaat.
    Ga lekker genieten van je zwangerschap en straks van je kindje!

Gefeliciteerd trouwens!

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik ben net 23 en nu 25 weken zwanger. Iedereen in mijn omgeving vinden het leuk. Ook de mensen op mn werk en mn klasgenoten (ben nu nog bezig met het afronden van mn studie).
    Het gaat erom wat je er zelf van vind en niet wat anderen vinden.

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hoi, ik was 20jaar toen ik net zwanger raakte. nu ben ik 20 weken en ondertussen 21 geworden. wij werden wel gepland zwanger (heb al 5 jaar een relatie en woon al een jaar samen) ook bij ons reageerd iedereen super. ze hadden het allemaal wel verwacht dat wij vroeg aan kindjes zouden beginnen :)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb het een paar weken geleden verteld op mijn werk. Ook ik ben de jongste op mijn werk.
    Iedereen vind het hardstikke leuk en ze zijn heel belangstellend, dit had ik van tevoren ook niet verwacht.

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hallo!

Fijn dat jullie zo geruststellend reageren. Ik zelf heb eigenlijk ook wel zoiets van de rest ik bij zaak en de mensen die dicht bij me staan vind ik het belangrijkst.

Wij zitten op dit moment ook een hele goede situatie. In oktober zijn we 7 jaar bij elkaar. Wonen nu bijna anderhalf jaar samen, waarvan een jaar gehuurd en nu sinds een paar maanden een woning gekocht met lekker veel ruimte. en daarbij hebben we allebij een vaste baan! En tja.....soms kun je dingen niet zelf plannen, maar wordt dit voor je gedaan. Wat nu natuurlijk heeeeeeeeeelemaal niet erg is!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.189
    113
    Fijn dat de reacties zo goed waren en zo te horen is de situatie ook helemaal goed ja! (en anders had je het nog wel gered)

Ik was 23 toen ik beviel van Jesper. Ook wel veel negatieve reacties gehad toen jammer genoeg. Veel mensen die zeiden dat we onze jeugd weggooiden ed. Nou nog werkelijk geen moment gedacht dat dat waar was.

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ben nu nog 20 en morgen word ik 21 en word bijna mama! en gepland

10. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik ben ook 20, wordt nu wel gepland moeder :D

De omgeving reageert over t algemeen positief, alleen mijn schoonouders moeten er wel aan wennen, voor de rest vind iedereen t geweldig :)

11. DesireeMeinders

DesireeMeinders Nieuw lid

29 dec 2007
    2
    0
    0
    Receptioniste
    Zwartewaal
    Hallo Allemaal,

Ik ben nu 23 en 26 weken zwanger.

Ik heb alleen maar leuke reacties gekregen...

Kan haast niet wachten tot ik me kleine lekker kan beetpakken

12. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik ben 21 en 15 weken zwanger en heb ook helemaal geen nare reacties gehad. Zelfs van mijn baas niet mijn jaar contract werd gewoon met 1,5 jaar verlengd :D

13. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Hey hey Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zelf ben 23 en ben nu bijna 33 weken zwanger! Wij zijn ook ruim 7 jaar samen en hebben alles op een rijtje...
    Ook onze omgeving heeft superleuk gereageerd sommige gaven aan het nog niet te hebben verwacht maat het wel heel leuk voor ons vinden! Het was bij ons trouwens wel gepland.

Fijne zwangerschap toegewenst!

14. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ennuh, probeer je niet teveel aan te trekken van reacties die misschien minder leuk zijn (zo jong ben je trouwens ook weer niet), het is jullie leven, dus wie zijn anderen om te (ver)oordelen? Gewoon lekker van je zwangerschap genieten en niet teveel piekeren, zeker niet over dingen die er (nog) niet zijn zoals negatieve reacties.

15. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ook hier een jonge moeder!
    Ik ben nu 21 jaar en ben in augustus uitgerekend. 2 jaar geleden heb ik een huisje gekocht met mijn vriend met wie ik al 5,5 jaar samen ben. Bij ons was de zwangerschap niet gepland, maar is de natuur gewoon zijn gang gegaan :) We zijn er ontzettend blij mee!
    Ik studeer nog en heb nog 2 jaar voor de boeg. Maar dit moet met behulp van familie en vrienden helemaal gaan lukken.

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Gefeliciteerd :D

Ik ben 20 jaar, al 4 jaar getrouwd en samenwonend met mijn 1e vriend en 38 weken zwanger van ons 1e kindje. Ik ben precies 1 week na mijn verjaardag zwanger geworden het mooiste cadeautje wat ik kan krijgen :D Het was bij ons ook niet gepland maar ik wilde vanaf mijn 16e al graag een baby en mijn vriend ook (hij is een stukje ouder). Nu is die tijd eindelijk aangebroken. Ik heb tot nu toe ook nog geen negatieve reactie gekregen en daar ben ik erg blij om en anders zou het me nog niets boeien natuurlijk :)

Fijne zwangerschap verder :D

17. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik ben nu 24 en 33 weken zwanger van ons 1e kindje,

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    23 en bijna uitgerekend
    zijn 7 jaar bij elkaar 1 jaar getrouwd en wonen 4 jaar samen.
    alleen maar positieve reacties gehad

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier precies hetzelfde!
    Alleen was ik net 19 toen ik me zoontje kreeg en ben inmiddels zwanger van onze tweede kindje!
    En schoonouders zijn nog steeds niet gewent :rolleyes:

20. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik ben 20 Jaartjes jong,
    heb 8 jaar met mijn ventje! wonen samen.
    Heb een kleine vent rondlopen, en we zijn zwanger van de tweede.

Deel Deze Pagina