Moest dit toch even kwijt na alle verhalen die ik via Google gelezen heb over deze symptomen. Sinds gistermiddag enorm misselijk en dat kwam er gisternacht ook allemaal uit! Vanochtend ook nog een keer overgegeven, en veder vandaag hele dag misselijk! Ook weet ik niet meer hoe ik moet staan,liggen of zitten van de (lage) rugpijn. Dus ik heb even zitten googlen en kwam toch op veel conclusies die met zwangerschap te maken zouden hebben. Maar hoef pas 8 november ongesteld te worden,dus zou ik nu al wat van een eventuele zwangerschap kunnen merken? Of laat ik me via internet weer vanalles wijsmaken hihi
Nee, dat lijkt me wel heel vroeg voor een eventuele zwangerschap. Heeft het niet iets met een naderende eisprong te maken Of misschien gewoon een buikgriepje.
Griepje is het zeker niet..heel ander gevoel.. Maar misschien wil ik het wel te graag en te snel en was het misschien stiekem hoop op iets
Als 8 November je NOD is dan kan je nu echt nog geen kwaaltjes hebben aangezien het eitje zich nog moet gaan innestelen als het bevrucht is. Daarna gaat je lichaam pas HCG aanmaken en zouden er kwaaltjes kunnen ontstaan. Wellicht heb je iets verkeerd gegeten of iets van een griepje ofzo want dit kan nog niet komen van een evt. zwangerschap.