Ik heb een zoontje van 5 maanden, wiens tandjes volop in ontwikkeling zijn. 'T menneke zit dus ook echt de heeeele dag op zijn vuistjes, mijn vingers, of wat hij ook maar te pakken krijgt te sabbelen en te knabbelen! Ik had vroeger als baby zo'n lekkere bijtring, doorzichtig en een mooi kleurtje. De binnenkant was van een soort gel ofzo en als je hem even in de koelkast legde bood dit extra verlichting. Ik heb inmiddels al 3 kindjes maar ik heb bij alledrie van die rare, niet functionele, moderne, niet functionele bijtringen moeten gebruiken. Nu ben ik het zat, haha ik leg de vraag nu aan jullie voor want ik hoop dat jullie tips hebben waar deze te koop zijn?? Bedankt !!!!!!!
Wij hebben een bijtring van Nuby, met een soort 'sleutels' eraan waar ook van dat gel inzit.. hij vind m helemaal geweldig! Gekocht bij Etos ..
M'n zusje kreeg ze toevallig gisteren. Van die redelijk simpele in een vrolijk kleurtje met vloeistof erin voor in de koelkast, ze waren bij prenatal gekocht (eigen merk) en er zaten er 2 in een verpakking.
Wij hebben van de week zo'n vis gekocht bij de kruidvat, daar zit ook gel in. Het typische is dat mijn zoontje en dochterrtje van vriendin er aan de verkeerde kant op bijten haha. Maar het geeft duidelijk verlichting bij tandjespijn. Je kan hem idd ook in de koelkast voorkoelen.
Uhmmm, waar niet...?! Die bijtringen zijn toch gewoon 'overal' te koop? Etos, Kruidvat, Hema, Prenatal, etc. Wij hebben er eentje van Difrax (gekocht bij de Dirx), precies zoals jij beschrijft. Maar ze zijn er ook van het eigen merk bij diverse winkels. En ook Avent en Nuby hebben fijne bijtringen. Keuze genoeg! (Of bedoel je toch wat anders? )