Bij Cocon in Utrecht hebben ze ook hele leuke jurkjes. Veel mensen in mijn omgeving gaan daar heen voor een bruiloft-jurkje. Verschillende prijsklassen van redelijk goedkoop tot (heel) duur, maar in de winkel hebben ze ook altijd veel sale-artikelen hangen!
SevenBien.nl misschien? daar heb ik goedkoop een leuk jurkje vandaan voor een feestje in oktober... (ben er lekker vroeg bij haha)
Ik heb zelf deze van Vila gekocht Poet S/l Dress 14023258 Vila Jurk, maar dat is geen kokerjurkje. Misschien kun je bij forever21 iets vinden?
Lastig leuke jurkjes vinden! Hier kijk ik meestal: theprettydresscompany.com (Engelse Site, maar heel veel keus!) le-pep.nl kinglouie.nl impressivedress.nl Misschien heb je er wat aan! Succes!
Bedankt voor alle tips! Ik heb 6 jurkjes besteld die straks bezorgd worden, hopelijk zit hét jurkje er tussen
Hallo Ik koop altijd mijn jurken via internet. bijenkorf.nl >>>> vaak ook mooie coctail jurken van karen millen! coctailattire.nl honneloeloe.nl vowstory.nl dressesonly.nl Hoop dat je hier wat aan hebt Successss Liefss Happy1234
https://www.facebook.com/stylefruits.nl?fref=ts moet je hier ff kijken daar hebben zoveel dingen echt heel leuk!!
heb deze gekocht ; Desigual Dolly Dress en deze schoenen erbij Desigual Sandalia Tacon Medio Sandals een rib uit mijn lijf maar goed... ben wel erg tevreden.. In Antwerpen is een grote shop
Ik heb mijn jurkje voor een bruiloft bij Vila vorig jaar in de sale gekocht. Maar met 6 bestelde jurkjes zal er ongetwijfeld wel een leuke tussen zitten.