Stick-on haarstrikjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Joiedevivre, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kan dit alleen op Etsy en via Amerikaanse sites vinden, maar weten jullie of dit ook in NL te vinden is?
    Het zijn strikjes die een soort van vastplakken op je baby's hoofdje. Als ze nog geen of weinig haar heeft, zie foto. Je hebt ook "girlie glue" waarmee je zelf strikjes kunt vastlijmen. Nu is de vraag of je dat moet willen :p maar de stick-ons klinken wel heel leuk.

Weet iemand dit?

Voorbeeldfoto van Etsy:

Bijgevoegde bestanden:

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mijn keuze zou het echt niet zijn eerlijk gezegd ;) je hebt van die speciale strikjes me soort van klittenband, speciaal voor jonge kindjes met weinig haar ;) Geen idee of het werkt hoor, Eva heeft zo nooit gehad omdat die helaas erfelijk belazerd is in de hair department zegt maar. Weinig en ook nog eens dun ...

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Die dingen werken niet. Hb ze hier liggen, maar ze blijven niet zitten. Ik doe ze nu maar door een elastiekje heen, dan blijft het wel zitten.

Maar dit is geen antwoord op je vraag, ik heb geen idee of dit hier te koop is. Ik heb ze iig nooit gezien. Maar ik vraag mij af of dit wel goed blijft zitten, of dat het juist te goed blijft zitten en je het er nooit meer af krijgt.

Deel Deze Pagina