Kitty gefeliciteerd , geniet er van . De andere 2 dames , das balen voor jullie . Wens jullie veel succes in de volgende ronde . Groetjes joyce
He wat balen Bluegirl en Roos Veel geluk deze ronde! Kitty, van harte gefeliciteerd...lekker hoor, hele zomer thuis!
Hallo allemaal... Ik heb echt een dringende vraag... had gister ongi moeten worden, heb een cycles van 24 dagen.. we lopen bij de gyn. 12 jan. ben ik ongi geworden, 19 jan naar de gyn en moesten 21 jan. weer heen om te kijken hoe het leek met de vruchtbaarste dag.. Nou, we moesten de sàvonds dus klussen!! Omdat het nu zo ver was... de 22 zijn we weer bij de gyn geweest en alles leek verder wel ok.. Heeft wat slijm en zaad weggehaald.. het zaad was niet echt actief.. maar goed je weet nooit wat er al door is.. toch?? 24 jan. moesten we weer naar de gyn. waarop hij mij vroeg of ik ergens last van had gehad.. nou idd dat had ik ook.. 23 jan. had ik hevige pijn in mijn onderbuik.. waarop hij een beetje lachte.. Heb het trouwens nog nooit eerder gehad. Dus als je zo zou uitrekenen.. 21 jan het meest vruchtbaar, zou ik dus een cyclus van 24 dagen hebben, anders zou ik pas 25 jan het meest vruchtbaar zijn.. Maar goed, wat mijn vraag nu is.. dat ik dan gister ongi zou moeten worden.. maar is niet gebeurd.. ja, in de ochtend 1 klein stipje bloed.. heel klein verder helemaal niks.. Maar nu kwam ik vanmorgen van bed, en er zat weer wat op mijn tampon .. Maar leek wel wat op opgedroogde bloed.. Wat moet ik hier van denken : : Ik ben even de kluts kwijt.. heb helemaal geen ongi pijn, wat ik normaal echt wel een dag hevig heb.. ja, het zeurt een beetje onder in.. trekt de ene x naar mijn linker lies en de volgende x naar mijn rechter lies.. Heb net nog even gekeken.. ja, het is niets.. heel klein beetje opgedroogde bloed.. Mijn borsten zijn wel gevoelig en groter.. Maar mijn tepels zijn niet zo gevoelig dat ik er niet mag aankomen, dat valt reuze mee.. Wie o wie kan mij helpen... Please?? Groetjes Greta
Ja ik bedoel als ik die symptomen heb die jij aangeeft, dat ik dan meestal ongesteld word. Ik ben nu al 7 maanden van de pil en nog geen cyclus is hetzelfde geweest... dat je het nog nooit hebt gehad zegt helaas ook niks. Het enige wat je kunt doen is even afwachten of er een test tegenaan gooien. Jouw lijf is jouw lijf en is weer anders dan die van een ander... succes!
Hallo Natasja.. Je hebt gelijk, moet gewoon afwachten.. Moet aankomende vrijdag weer naar de gyn.. Ik zie wel hoe het afloopt. Moet niet te hard van stapel lopen.. In ieder geval bedankt.. Ben trouwens al twee jaar van de pil Groetjes Greta
Nou nog 2 dagen te gaan zie ik op je banner.. nog even afwachten maar. Heel veel succes bij Gyn! hopelijk heb je goed nieuws. 2 jaar is lang, ik snap dat je een beetje ongeduldig bent, dat is logisch!
Hallo allemaal, Ben vandaag weer ongi geworden En baal nu even als een stekker Nou, we moeten vrijdag weer naar de gyn.. Wachten op al onze uitslagen.. Groetjes Greta
He Greta, wat balen zeg. Dat is het laatste waar je op zat te wachten he! Ik hoop dat de uitslagen meevallen bij de gyn. Heel veel suc6 meid!
Hallo ElviraR, Ja idd, daar zat ik nu niet op te wachten.. Want weet je, had een cycles van 24 dagen moeten zijn ipv 26.. Als je alles zo uit rekende had ik zaterdag ongi moeten worden. Dus hebben een te gekke weekend gehad.. Nu moest mijn man werken vandaag en wat wordt ik... ongi Stond er nu dus even alleen voor.. het is totaal niet veel bloed, maar ja, bloed is bloed toch?? dus wel ongi en geen zwanger.. Nou ja, hoop ook dat de gyn wat goeds te melden heeft.. Hij heeft dan de uitslag van mijn man zijn zaad en mijn bloed.. Vorige maand zijn we voor het eerst geweest bij de gyn.. en is nog niet zeker maar waarschijnlijk heb ik ook nog verkleving aan de eierstokken.. is verder nog geen onderzoek naar gedaan.. Zo heb je nergens last van en zo heb je ineens van alles.. Hoe kan zo`n verkleving in de eierstokken eigenlijk komen?? weet jij dat ook toevallig?? Sorry van mijn lang verhaal maar heb zoveel vragen en geen antwoorden en wil gewoon even mijn ei kwijt voordat mijn mannetje thuis komt.. Alvast bedankt Groetjes Greta