Dit of dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ontbijtje is geweest en ik kom net weer thuis van het kdv.. En wat staat mij aan te kijken?? Afwas!!!:mad::mad::mad: grrrr stom
    Ontbijt, had ik maar een afwasmachine denk ik bij mezelf. Maar goed daar is er geen plek voor want de wasdroger staat er en ik hou toch ook wel van de wasdroger..

En zo beginnen mijn gedachtes, wat zou ik liever willen een afwasmachine of een droger
    Een tuin( die ik steeds moet onderhouden) of een balkon
    Gras in de tuin wat ik mooier vind maar die ook het nodige onderhoud eist of tegels ofzo

And so on and so on. Niet dat ik er serieus over nadenk hoor want ik ben dik tevreden met alles dat we nu hebben.

Wat zouden jullie nog (erbij) willen hebben of ipv willen hebben?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb liever een afwasmachine dan de droger haha.
    Droogrek is het in 1 dag droog en het is beter voor je was.
    Dus ik zeg hup weg die droger:p

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat ik graag zou willen is een leuk huisje met een tuin in een kinderrijke omgeving. Mijn zoontje en ik wonen nu 2 hoog in een portiekwoning met balkon in een buurt waar vrijwel geen kinderen zijn. Dat vind ik nu hij ouder wordt toch wel erg jammer, helemaal wetende dat het de komende tijd we absoluut nog niet in zit om te verhuizen.

4. lennylenn

Kom gezellig in schiedam wonen. Heel veel
    Huizen te huur/ te koop. Ja ik snap wel waarom want het is hier ( waar wij wonen dan) heeeel rustig. Eingelijk gewoon saai. Moest er erg aan wennen maar nu.. I love it! Basisschool aan de overkant, kdv 5 min lopen cb 10 min lopen. Ik heb echt alles in de buurt. En de orijs van ons huis ( huur) is een lachertje. Groot huis met tuin

Er zijn wel veel kindjes maar niet veel leeftijdsgenootjes voor mijn kids. Ze zijn meer 5 plus

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hier is het ook droger of afwasmachine en idd ik heb liever de droger. omwasje is zo weggewerkt, een hangende was die moet drogen kost uren. Draai minimaal 2 wassen per dag en heb geen extra kamer ofzo dus zou niet weten waar ik het moet ophangen.

Verder had ik graag een vijver gewild maar met een konijn, hond en 2 kinderen niet prakties

Verder tja niets eigenlijk. Denk er niet hij na

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha dat is wel een heel eind weg, Ik woon namelijk in het noorden;). En de reden dat het er de komende tijd nog niet in zit is omdat het financieel niet kan. Ik studeer nog en ben alleenstaand, dus helaas geen centjes om te verhuizen nu.. :( Ach, dan nog maar een paar jaartjes uitzitten in ons portiekje..;)

7. lennylenn

Ah dat is idd een eindje hhahaa maar goed ik snap het wel. Verhuizen kost idd ook aardig wat.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Heej wat leuk, waar woon je?

9. lennylenn

Tegenover de speeltuin t stoompje. Ken je dat? Echt vlakbij de passage.
    Ook een schiedammer?

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Speeltuin ken ik niet passage wel natuurlijk. Wij komen uit noord.

11. lennylenn

Wij oost. Aan de overkant van de passage zit een fietsenwinkel, als je die straat met de bocht uitloopt is er een speeltuintje ( stoompje) en daar wonen wij.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik had graag een fornuis gewild, de keuze ging tussen een vaatwasser en fornuis. We hebben dus de vaatwasser gekozen en een losse kookplaat + klein oventje.

Een droger lijkt me ook wel wat, maar geen plaats dus + ik vind het teveel verbruik.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

We hebben nu een auto met 7 zitplaatsen, maar de tweed achterste zijn geen volwaardige zitplaatsen, (vrijwel geen beenruimte). Gezien de twee kids van mijn man (10 en 12), staat een auto met 7 volwaardige zitplaatsen dus erg op ons verlanglijstje... :)

Verder heb ik eigenlijk weinig materiele wensen. De zolder nog eens verbouwen om voldoende slaapruimte te blijven houden voor alle 4 de kids, maar dat is het wel. En dat alles zou ik met liefde opgeven als vandaag alle gezondheidsproblemen met onze jongste zouden verdwijnen en we eindelijk na 5 jaar weer eens normaal zouden kunnen slapen.

Oja, bedenk me wel dat bij het uitzoeken van onze keuken we een extra breed fornuis met bijpassende oven hebben moeten laten schieten omdat we daar echt geen ruimte voor hebben. Maar die mis ik wel met enige regelmaat, als ik aan het koken of bakken ben :)

14. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Een tuin die klaar is. Nu is het nog devuilstortplaats voor al ons kluswerk :x

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik mis wel een echte oven, zijn nu 2 combi magnetrons ingebouwd in deze keuken en dat werkt toch minder lekker.

Ach ja er moet wat te wensen over blijven xD.

16. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ben wel benieuwd welke wijk je dan woont...woon ook in sdam namelijk.
    Maar huurhuizen zijn niet zo makkelijk te krijgen hoor.

17. lennylenn

Bij basischool sint jan en de singel... Achter de marconistraat

18. Verox

Verox Niet meer actief

Nog steeds volop bezig een oud huis te renoveren. Wij zijn dus voortdurend bezig met prioriteiten stellen hier. Op het moment is het eerst dubbelglas in onze aanbouw, of toch de woonkamer professioneel laten schilderen? Ivm de zwangerschap is het nu prettig om de woonkamer in orde te krijgen, en we komen tijd te kort om het zelf te doen, dus denk dat we toch voor de schilder gaan...

19. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik had onze tuin graag wat groter gewild, maar de rest van het huis is wel lekker groot (140m2) en is dicht bij een speeltuin en het bos.

Gelukkig heb ik wel een afwasmachine en een droger, ik zou eerder zonder droger kunnen dan zonder afwasmachine.

Wat te doen met het bouwdepot restje? De verbouwingen doen die we nog willen? Of alvast wat hypotheek afbetalen en sparen voor de verbouwingen?

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    De vaatwasser ( binnenkort als de belastingdienst betaald heeft, papieren zijn binnen, nu nog storten ), een dakkapel een grotere luxere douche wensen genoeg, wat wil ik er voor inruilen ?? Ehh niks!!

Deel Deze Pagina