Waar zijn dikke maillots te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Snoopy1979, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeRa24

    SeRa24 Actief lid

    10 okt 2008
    248
    0
    0
    een tijdje geleden had de Lidl ook maillots in felle kleuren rood geel groen en blauw met een plaatje van een auto vlieger of girafje erop
    deze heb ik gekocht, waren ook niet duur 1 euro per stuk en ze zijn heel goed, dik en hebben zelfs verdikte kniestukken erin
    ik denk )vooral omdat ze zo neutraal van kleur zijn' dat ik ze als het erg koud wordt ook bij mijn zoontje aan doe onder zijn normale broeken

    helaas weet je nooit wanneer de lidl dat soort aanbiedingen heeft maar als ze ze hebben dan zijn ze zeker aan te bevelen
     
  2. naomiadaeze

    naomiadaeze Actief lid

    12 mei 2008
    109
    0
    0
    hey meiden,


    Je kan ze gewoon bij de V&d kopen in alle trendy en basic kleuren van nu.
    werk namelijk op de kinderafdeling heb ze zelf ook in alle kleuren voor mun dochter en ze zijn van dik matriaal

    hoop dat jullie hier wat aan hebben

    groetjes vera
     
  3. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Hoi,

    ik zit zelf dan te denken: kijk ook eens voor leggings? Sokjes eronder, legging erover heen en voor de winter is het toch wel fijn als ze laarsjes aanhebben, dus zie je er verder niks van...

    Voor mijn stiefdochter koop ik altijd de maillots van H&M, die zijn dikker dan bijv van hema, en krimpen niet/nauwelijks. Ik koop ze dan een maatje groter, zodat ze ook niet erg hoeven te rekken, waardoor ze dus ook warmer zijn, (in haar geval doe ik dat, omdat ze ze anders kapot trekt, want die loopt anders de hele dag te hijsen - op de verkeerde manier natuurlijk: probeer haar nu te leren om als ze wil hijsen, vanaf de voeten omhoog te werken. Ze is 8 namelijk, ;) moet toch kunnen).

    Maar goed, dat is mijn vaste adresje voor maillots die wel warm genoeg zijn... Ik neem eigenlijk aan dat ook de kleine maatjes wel van hetzelfde makelij zijn.
    En leggings zijn natuurlijk nog ietsje warmer.
     
  4. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Echt HEMA!
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jo, die beenwarmers van Kaatjekatoen staat niet echt een maat bij volgens mij? Ik vind beenwarmers eigenlijk wel heel schattig! En wel praktisch, want binnen is toch de verwarming aan en als je dan naar buiten gaat kan je de beenwarmers omdoen.

    Sera, bij de Lidl is inderdaad maar afwachten wanneer ze ze weer hebben, maar bedankt voor de tip! Mijn vriend komt er regelmatig.

    Vera (wat grappig, ik heet ook Vera ;)), bij de V&D vond ik ze laatst niet zo dik, maar zal nog eens kijken.

    Rozemarijke, leggings zou ook kunnen inderdaad, maar eerlijk gezegd kom ik die nauwelijks tegen in kleine maten. En laarsjes ga ik nog niet kopen voor Eva, ze moet eerst maar leren lopen op goede schoenen, we beginnen toch eerst met 1 paar (ze groeien en zo snel uit) en dat worden dus gewone schoenen.
    Die van de H&M vind ik ook niet zo dik, wel dikker dan de Hema inderdaad. En laatst hadden ze er geen effen kleuren, alleen maar drukke printjes.

    Jansen, bij de Hema hebben ze volgens mij alleen maar dunnen maillots...

    Als ik zin heb ga ik morgen even naar de V&D en mijn vriend gaat in ieder geval bij de Hans textiel kijken. Ik ga ook even kijken of ze ergens beenwarmers hebben.
     
  6. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook H&M, vind die van de Hema ook vrij dun. Heb zelf het idee dat die van de H&M wel dik genoeg zijn.. Helemaal als ze een beetje groter zijn, dan rekken ze ook niet zo uit dat de maillot weer dunner wordt (snappie? :) )
     
  7. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Ik heb maillots voor mijn zoontje bij de v&d gekocht, vond ze van vrij dik materiaal. Gebruik nu nog echt kniekousjes onder zijn broekje.
     

Deel Deze Pagina