Thuis 's morgens vroeg toen ik op wou staan voor naar de wc te gaan. Is daarna een ingeleide bevalling geworden want weeen kwamen niet spontaan na meer als 24 uur. Vliezen waren ook 2 dagen voor de 37 weken gebroken.
Hoi! Ik zat op vrijdagavond lekker op de bank toen ik naar de wc moest. Ik ging naar boven (daar is een fijner toilet) en kwam vervolgens weer beneden. Ik zat net 2 seconden weer op de bank toen ik het gevoel had weer te moeten plassen. Ik stond op, liep naar de trap, en daar onderaan braken mijn vliezen. Een grote guts waardoor mijn broek direct doorweekt was. Geen twijfel mogelijk dus! Enkele uren later begonnen de weeen en de volgende ochtend is mijn zoontje geboren. Ik ben nu zwanger van de tweede en ben ook erg benieuwd hoe het dan nu zal beginnen... We wachten af
Mijn vliezen zijn om 7 uur vanav gebroken. Heb wat geslapen maar ben nu klaar wakker. Zit te wachten tot er verder iets gebeurd!
Toen ik onderaan de trap stond nadat ik was opgestaan om te gaan plassen!!! Toen ik op de klok keek was het 23uur en over een uurtje was ik jarig dus ik had een hele grote kans dat ik een dochter kreeg op mijn verjaardag en dat is ook gebeurd!! Dus 30september zijn mama en dochter samen jarig!!!
nee helemaal niets. zhuis geweest en daar konden ze niets ontdekken heel raar. ze doen nu niets dus hopen dat het vanzelf op gang komt. gr. natas
Thuis in bed, na middennacht, bij ongeveer 4 cm ontsluiting. Voelde een flinke knak (dacht um ook te horen, maar dat kan natuurlijk niet hahaha) en toen volgde een flinke plas. Daarna ging het snel en was ons ventje er 3 uurtjes later. Succes Natascha25!
ik weet het erg he? gelukkig begonnen bij mij de weeën gelijk, ze laten je nu nog 72 uur rondlopen voordat ze iets doen!!! succes alvast en wie weet begint het vannacht je weet wel dat je binnen nu en 72 uur je kindje mag vasthouden!! Tenminste ze hebben wel gecontroleerd of het vruchtwater was toch?
De vk heeft mijn vliezen gebroken toen ik iets van 9 cm ontsluiting had, daarna mocht ik gelijk beginnen met persen.