bij mij tijdens de uitdrijving, 10 min later werd ze geboren.. de hele tijd dacht is.. euuhh moete me vliezen niet nog breken??? en opeens gebeurde het
@cindy Ze hebben het idd gecontroleerd vanmorgen maar waarschijnlijk heeft het hoofdje het gat weer goed afgesloten want ze konden niets vinden. Ik weet zeker dat het vruchtwater was. Het ruikt nergens naar en het was echt heel veel. Mijn urine is best geconcentreerd dus dat moet je dan wel ruiken. Ze ondernemen nu geen actie en bij twijfel bellen. Wel jammer had wel verwacht dat het ging gebeuren maar helaas. Het is nu 24 uur geleden dus kans wordt steedskleiner Ik ben wel blij dat ik niet ingeleid hoef te worden want daar hoor je ook gekke verhalen over. mijn schoonzus heeft laatst kantje boord gelegen door het inleiden dus ga ik liever ongeduldig verder wachten. Best wel telleurstellend hoor. Denk je van owhh shit het gaat beginnen spannend manlief thuis van werk. Nou die gaat morgen maar weer terug naar zijn werk op de boot en dan zien we wel. groetjes natas
O dus het kan wel?! Ik dacht um ook echt gehoord te hebben, maar dacht dat dat niet kon en dat het dus een beetje van de spanning en zo was? Hihihi nou ja, ik voelde en hoorde de knak dus ook!
Geruststellend dat het bij de meesten thuis is gebeurd! Succes trouwens Natasha, erg lang kan het toch niet meer duren???
In het ziekenhuis, ze braken niet vanzelf en de laatste weeen voordat de verloskundige ze brak waren echt pijnlijk. Het luchtte enorm op toen ze gebroken waren en een kwartier later kon ik persen en na een kwartiertje was ze geboren.
bij mij in de auto gebroken toen ik net wilde gaan zitten/instappen om naar het ziekenhuis te gaan, aangezien ik weeen om de minuut had
in het ziekenhuis, door de vk, had al 9 cm ontsluiting. Volgens mij is maar bij 15% het breken van de vliezen het echte "begin". bij veel meer mensen komen er gewoon geleidelijk aan weeen. Dus de kans dat je "lekt" of "leegloopt" bij de kassa is niet zo heeeel groot!
In het ZH tijdens de inleiding heeft VK ze gebroken bij 3 cm ontsluiting. Was wel pijnlijk trouwens. Ons zoontje was zover ingedaald dat ik hem in mijn buik omhoog moest tillen zodat ze het vliesje door kan steken. Heel naar. Maarja, beter dan in de supermarkt. Een vriendin van mij heeft dat gehad..
Thuis door de vk bij 3 cm ontsluiting. Vk hoopte dat de ontsluiting zou vorderen, maar helaas. Uiteindelijk toch nog zkh en een ks...
In het ziekenhuis door de vk in de poging de ontsluiting te bevorderen (lukte helaas niet). Ze waarschuwde me eerst dat het warm en nat zou aanvoelen, maar doordat onze kleine 9 dagen overtijd was bleek ik amper nog vruchtwater te hebben en heb ik er dus niets van gemerkt!
Hier ook thuis op de wc. Was ook bang dat het buiten ergens zou gebeuren, ook omdat ik al hoogzwanger was (40+6 dagen). Maar ik geloof dat over het algemeen de vliezen zelden buiten breken. Succes met de laatste loodjes! Grt Vanilia
Bij de eerste heeft de gyn ze gebroken in het ziekenhuis bij 5cm. Er moest een elektrode op zn bol geschroeft worden. morgen word ik ingeleid dus ook deze keer zal het in het ziekenhuis gaan gebeuren, de vraag is alleen nog of ze spontaan zullen breken of dat de gyn het weer moet doen....
@ Lovelylonnes: Succes morgen!!!! @ Natasha: Nog steeds niets? Blijkbaar zijn de meeste vliezen gebroken door een vk of gyn en niet spontaan thuis. Bij mijn zoontje heeft de gyn het gedaan bij 3-4 cm, ook in de hoop dat het dan sneller zou gaan, maar niets. Was wel een vloedgolf, gelukkig was ik niet ergens anders dan in het zh!! Is uiteindelijk nog een ks geworden..
Bij alledrie zijn thuis spontaan de vliezen gebroken en starte de bevalling meteen daarna. groetjes diana