Thuis naast mijn bed. Ik voelde in bed al iets en toen ben ik naar de wc gegaan. Ik dacht dat ik het me had verbeeld, maar net voor ik weer terug in bed wilde stappen....
bij de 1e braken ze snachts net toen ik mijn bed in wilde stappen 2e in het zh bed 3e op de o.k in het zh
Thuis toen ik opstond van de bank, half uur later begonnen de weeen. Mijn man heeft nog nooit zo snel de playstation uitgegooid overigens
thuis op de bank een klein scheurtje dus t druppelde alleen wat ban met 9 cm ontsluiting naar t ziekenhuis gegaan en bij de vk in de auto braken m'n vliezen
Ik ging zondagochtend naar de wc en toen bleef het maar langzaam komen zeg maar Ze waren waarschijnlijk in bed al gebroken. Gelukkig kwam het met kleine beetjes, ik heb gewoon een kraamverband gebruikt en zo kon ik de hele dag een beetje rondlopen. Helaas moest ik 's avonds naar het ziekenhuis wegens meconium in het vruchtwater. Eind van de ochtend is mijn zoontje geboren!
Mijn vliezen zijn thuis gebroken. Ik stond net op een stoel terwijl mijn schoonmoeder een pyjamabroek aan het afspelden was om ze daarna in te leggen. Opeens voelde ik iets lopen!
Thuis, ik kwam 's morgens net van de wc en dacht dat ik incontinent werd. Heb eerst nog de kippen gevoerd en toen bleek het nog steeds te lopen. Ben naar boven gegaan en voorzichtig aan hubbie verteld, dat de vliezen waren gebroken. Ik heb hem nog nooit zo snel uit het bed zien springen. Ik had toen nog geen weeën. Die kwamen een dag later pas.
Mijn weeen braken thuis. Ik dacht dat ik nog heeeeeeeeel veel tijd had dus mijn dochter van anderhalf drentelde nog om mij heen. Ik liep wat heen en weer om weeen op te vangen en bleef staan aan de box, mijn dochter kwam tussen mijn benen staan, en KLETS ze had een flinke plas vruchtwater op haar bolletje.
Ik had het zeiltje ( wat een vies ding om erop te slapen, 2 dagen ervoor erop gelegt en heeeel snel er ook afgetrokken) Maar ik stapte uit bed (35w zwangerschap) en toen voelde ik het zakken en ging op de wc zitten en toen scheurde het...en kwamen elk keer scheutjes...geen plens!!!
Bij mij zijn ze een uurtje voor de geboorte van mijn dochter doorgeprikt. Ik had vroegtijdige weeën (33,5 week) en die waren niet meer te stoppen. Om m'n dochtertje dan maar zo snel mogelijk op de wereld te zetten, werden m'n vliezen gebroken. Een uurtje later was ze er dus!
Vliezen zijn zelf gebroken toen ik al in het geboortehotel was. Had toen zo`n 8/9 cm ontsluiting. Halfuurtje daarna kwamen de persweeën.
ik was bij mijn oma op bezoek! maar het was maar heel weinig en pas 's nachts in bed braken ze pas echt goed.
In het ziekenhuis, een plop (heerlijk geveoel trouwens) een uur later is ons kindje geboren. (na een heftige weeen storm)