Thuis in bed, 's ochtends. Voelde alsof ik in mijn broek plaste, er kwam dus geen enorme plens water bij mij uit
's avonds op de bank. Ik vergelijk het met een waterballon die je lek steekt. Er knapt iets en er kwam ineens een hele grote plens water naar buiten en daarna bleef het druppelen. Kindje lag in stuit, dus vandaar dat je dan wel ineens veel verliest. Ik sprong gelijk op en hield mijn knieën tegen elkaar in de hoop dat ik het tegen kon houden, maar dat ging niet.
Bij mijn dochter braken mijn vliezen in de snackbar tijdens het bestellen van mijn frikandelletje speciaal Gelukkig geen hele plens, maar net alsof ik in mijn broek plaste. Heul genant, we waren erg gauw weer thuis in ieder geval! Bij mijn zoontje braken mijn vliezen toen ik op het toilet zat. Dat was een stuk handiger, haha!
Bij de eerste was ik al bezig met gel om de bbm te verweken, die nacht braken de vliezen spontaan. Enorme guts, ik werd er wakker van. Blgh. Bij de tweede weet ik het niet. Ik heb écht geen idee (heb al deze 9 pagina's zitten lezen en nadenken )
In het ziekenhuis, paar uur eerder de eerste lading gel ingebracht gekregen. Ik had even liggen slapen en wilde naar het toilet, en toen plaste ik in mijn broek. Alleen hield het niet meer op, bij mij bleef het heel lang behoorlijk lopen, liep ik daar met zeiltjes tussen mijn benen
Mijn vliezen zijn in het ziekenhuis gebroken met hulp van de verloskundige. Had al een hele dag van puffen en weeen achter de rug maar geen vooruit gang en op de 2e dag werden mijn vliezen gebroken in het ziekenhuis en dacht toen van zo nu is er geen weg meer terug,vandaag gaat het gebeuren.Was al een keer naar het ziekenhuis op en neer gereden en weer naar huis gestuurd dus vandaar die gedachte's.
Hier vet grappig, manlief had net eredivisie live en had vrienden over om voetbal te kijken.. moets opeens ontzettend plassen en op de wc kwam t eruit.. wist nu niet of ik gewoon geplast had of dat t de vliezen waren dus ik snel naar boven om in een bakkie te 'plassen' .. een van die vrienden nog voor de grap zeggen: goh jij moest plassen,vliezen toch niet gebroken hahaha. Ik dus uiteindelijk vanaf boven geroepen euhhh ja die zijn gebroken ... Mannen helemaal in paniek hahaha!