Hee meiden, net naar de wc geweest en daar verloor ik de baarmoederslijmprop! In hoeverre is dit nou een teken dat de bevalling bijna begint? In de boeken staat dat het dan nog wel een week kan duren voor de bevalling. Wat is jullie ervaring? Ben nu 39 weken en 6 dagen zwanger, verder geen buikpijn ofzo.
Bij mijn eerste heeft het een paar dagen geduurd voordat de vliezen braken, maar bij ons had de kleine een extreem korte navelstreng dus kon ook niet goed indalen, weet niet in hoeverre dat invloed heeft gehad .. Alvast heel veel succes met puffen straks , hoop dat t snel doorzet .
bij mijn eerste nooit een slijmprop gezien (ingeleid) bij mijn tweede ben ik hem verloren bij de 34 weken(ingeleid) en nu ben ik hem met precies 37 weken verloren(wordt volgende week ingeleid) Bij mij heeft het dus nooit iets over een naderende bevalling gezegd maar dat neemt niet weg dat het bij jou wel gaat beginnen. Succes!!!!!!!!!!!!!!!
Het kan zijn dat je heel snel gaat bevallen, kan ook nog even duren. Ik verloor de slijmprop in stukjes, dat begon 2 dagen voor de bevalling. Hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt.
Ik ben morgen 33 weken zwanger en verlies nu de afgelopen 2 dagen stukjes van de slijmprop. Ik mag hopen dat de bevalling zich nog niet aankondigd, vindt dat toch wat te vroeg Maar wat ik hier en daar hoor is idd dat je dezelfde avond nog kan bevallen maar dat er ook vrouwen zijn die nog weken doorlopen zonder te bevallen.
Hou je ons op de hoogte of er al wat begint te rommelen/wanneer je bevallen bent? Spannend hoor meid!
Ik ben mijn slijmprop op maandag verloren en vrijdagavond had ik mijn dochter in de armen (na een supersnelle bevalling van slechts anderhalf uur van de eerste tot de laatste (pers)wee). Het is verder nooit gecheckt, maar het zou mogelijk kunnen zijn, dat ik al vanaf die maandag steeds een beetje meer ontskuiting heb gekregen. Ik heb echter pas vrijdagavond weëen gekregen die wel meteen een weeënstorm werden. Ben benieuwd hoe het jou vergaat. Veel succes alvast!
Ik ben 'm ook in stukjes verloren, vanaf vorige week donderdag. Maar nog steeds geen weeën.. Op internet staan wel veel verhalen van vrouwen bij wie het niet zo lang meer heeft geduurd nadat ze de prop waren verloren. @Bregt: je lichaam kan een nieuwe slijmprop maken als je 'm te vroeg verliest. Het hoeft met 33 weken dus niet het begin van de bevalling te betekenen.
ik heb bij alle 3 de slijmprop vlak voor de bevalling verloren maar soms kan het ook nog wel weken duren
Het verliezen van een slijmprop is eigenlijk geen enkel teken dat je bevalling gaat beginnen. het kan dagen danwel maanden nog duren. Met andere woorden: ga er niet op zitten te wachten.