Waar zijn jouw vliezen gebroken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maart, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

    Loltsje82 Fanatiek lid

    20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dankje!

    VK is net geweest. Het is inderdaad vruchtwater (duh!) en mooi helder. Nu is het wachten op de weeen..... :rolleyes: :rolleyes:

    Hopen dat ze snel komen (heb nog tot middernacht de tijd en anders morgen naar het ziekenhuis)
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Spannend Miep!

    Bij mij zijn smorgens de vliezen gebroken, toen ik naar de WC moest. Dus netjes alles in de de WC laten lopen. Alleen was onze Uk niet goed ingedaalt dus het bleef maar lopen. Ik moest toen ook naar het ZH om daar te bevallen....
     
  3. Lucky1979

    Lucky1979 Actief lid

    6 nov 2006
    314
    0
    0
    Bedankt voor de info Miep. Ik ben benieuwd.
    Wel spannend voor jou nu zeg. Nog ff en je bent moeder!
    Succes!
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vriendin van me is 9 juli bevallen en 8 juli liepen ze in de dierentuin daar braken de vliezen
     
  5. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bij de eerste heeft de vk ze gebroken toen ik zo'n 8 cm ontsluiting had.
    Bij de tweede in mijn slaap in bed.
     
  6. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben toch nieuwsgierig hoe het bij mij zal gaan. Blijft toch spannend.
     
  7. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    bij mij heeft de vk mijn vliezen gebroken,
    ik had toen 4 cm.
    binnen 1,5 uur volledige ontsluiting.

    ozgul, tijdens het breken van mijn vliezen, weinig vruchtwater gezien.
    die golf kwam achter ruben aan :)
     
  8. mamsie

    mamsie Bekend lid

    4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    bij mijn ouders thuis, met 38.4 weken.
    mijn ouders waren 26 jaar getrouwd er was dus ook nog meer visite.
    iedereen zat met open mond mij aan te kijken :D
     
  9. Niet meer actief

    Daar heb ik een tip voor.Bij de HEMA hebben ze speciale 1 persoons-moltons, speciaal voor zwangeren en bedplassende mensen. En die zweten en kraken niet! Hier liggen ze er al 4 weken op, en ik wacht ook met smart totdat mijn vliezen breken ;)

    Liefs, Tanya
     
  10. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Die hema-moltons heb ik ook gebruikt en met succes...geen drupje water op het matras (en geen gekraak en gezweet)

    Mijn vliezen zijn gewoon thuis gebroken toen ik op stond om naar de keuken te lopen.
    Baby was helemaal niet ingedaald, en het was alsof ik helemaal leegliep
     
  11. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik zat thuis op de bank toen mijn vliezen braken.
    was niet meteen een hele golf gelukkig.
    Belle had in mijn vruchtwater gepoept en toen moest ik meteen naar het ziekenhuis.
    toen ik daar zat te wachten kwam er opeens een hele golf vruchtwater en mijn broek was drijfnat.
     
  12. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Mijn vliezen heeft alledrie de keren de vk gebroken toen ik met weeën lag, ze braken niet vanzelf.
     
  13. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Proficiat met je kleintje Miep!

    Ik heb zo'n schrik dat mijn vliezen zullen breken wanneer ik niet thuis ben! Het is misschien normaal, maar zou het niet in de supermarkt ofzo willen voorhebben! Hopelijk veilig in mijn bedje.
     
  14. sabrina27

    sabrina27 Actief lid

    21 aug 2006
    279
    0
    0
    bij me 1ste zijn ze in het ziekenhuis gebroken door de vk met 7cm was helemaal donkergroen net erwtensoep ze had het meerdere keren benauwt gehad toen moest ze met spoed eruit.

    bij de 2de braken ze spontaan ik stond op van de bank me moeder was op visite en ik buk voorover om wat reklameblaadjes tepakken van de leuning van de bank en ik voel ineen keer knap en er loopt een traaltje langs me benen ik zeg uhhhh volgens mij zijn me vliezen gebroken haha me ma nog nee joh je plast in je broek ik de vk gebeld en ja hoor vruchtwater het hield ook niet meer op bleef geleidelijk door stromen had al 2 pakken kraamverband verbruikt voor ze geboren was heb dan ook 39 uur geduurt voor ik ingeleid werd.

    en nu w8 ik met smart tot de vliezen breken of de weeen komen 1 van de 2 maakt me niet uit haha
     
  15. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    hihi, zo'n fijne verhalen.... :D ik ben er nog niet mee bezig, maar wel goed om toch een beetje voorbereid te zijn :)
     
  16. flowergirl

    25 mei 2007
    12
    0
    0
    Axel
    Mijn vliezen braken midden in de nacht, werd wakker, omdat het ineens heel nat aanvoelde... ;) en ook bij mij bleef het maar lopen...
     
  17. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    In het ziekenhuis zijn ze bij mij gebroken.
    Ze hebben ze gebroken dat de weeën krachtiger zouden worden en dat heb ik geweten haha
     
  18. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    s'nachts in bed
     
  19. Niet meer actief

    Bij de eerste spontaan in het ziekenhuisbed, bij de tweede ook in het ziekenhuis, maar toen zijn ze door de gyn. gebroken en bij de derde thuis. Was net onder de douche geweest en stond nog met één been in de douchecabine en de andere erbuiten en toen was het plop en kon ik de douchecabine weer in, 5 uurtjes later was onze derde spruit er al.
     
  20. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Bij mijn eerste zijn gebroken door de gyneacoloog en Bij de 2de zijn ze spontaan gebroken toen ik net op de bank wou gaan zitten ..hihihi
     

Deel Deze Pagina