Hier: Ziektekosten x 2 (ik en manlief) Uitvaartverzekering (alleen voor manlief ivm uitvaart buitenland) WA/aansprakelijkheid Auto all risk en that´s it
Afgezien van het feit dat ik denk dat een adviseur doorgaans vooral voor zijn eigen financiën adviseert, heeft je man geen nabestaandendekking in zijn pensioen zitten? In sommige gevallen krijg je van zijn pensioenuitvoerder, ik meen tot 50% van zijn brutojaarsalaris (maar minder kan dus ook, meer echter niet) bij overlijden, plus nog een bedrag per kind. Vaak kan je hiervan al de hypotheeklasten betalen. Soms heb je ook nog recht op ANW (als je kinderen onder de 18 hebt doorgaans wel geloof ik) en heb je een dergelijke verzekering niet eens nodig. Wil niet zeggen dat dat bij jullie niet nodig is, maar neem het even als voorbeeld. Veel mensen zijn onnodig verzekerd voor dit soort dingen. Een telefoontje naar de pensioenverzekeraar biedt meteen duidelijkheid, ze hebben de cijfers zo voor zich.
2x ziektekosten (vriend en ik) 3x uitvaartverzekering (vriend, kind en ik) Auto (WA+) Motor (All risk) Overlijdensrisico Verzekering op huis Inboedel
nou je het zegt ja, hebben zijn pensioen gegevens er niet bijgehad toen die adviseur erwas maar nu je zegt meen ik wel dat mocht mijn vriend te komen overlijden dat het pensioen gaat naar zijn partner. ga het toch even nakijken
inboedel aansprakelijkheid doorlopende reisverzekering ziektekosten oh ja mijn fiets is ook verzekerd.
Dankje voor je antwoord. Het is idd altijd een gok. Maar aan de andere kant denk ik, mocht er iets gebeuren; het eerste jaar krijg je sowieso doorbetaald en daarna 70 % geloof ik. Ik ben ook een gezonde jonge vrouw en ben nu thuis bij de kids, maar als er iets zou gebeuren kan ik altijd gaan werken. Zal er nog eens goed over denken
Ja wat ik zei, 70 % houd je sowieso toch? Dus als ik wat meer uren zou draaien wat altijd mogelijk is, komen we er makkelijk. (ik ben nu thuis, nou ja, ik werk nu 10u per week maar das ook te verwaarlozen . Dus ja, ik meer werken is altijd een realistische oplossing in ons geval
doorbetalen tot 70 procent is niet altijd zo volgens mij. Mijn man kreeg althans laatst een brief dat zijn werkgever daar sinds kort pas een verzekering voor heeft afgesloten voor alle werknemers. Dat was daarvoor dus niet zo terwijl het geen kleine werkgever is Ik zou het voor de zekerheid even navragen bij de werkgever van je man.
@ Valhalla Dankje voor de link, die ga ik eens even nakijken vanavond! En ne, ik vind het echt heel moeilijk, weet ook de helft niet van hoe het precies zit, voorwaarden, kleine lettertjes, ik ben daar echt heel slecht in. En idd, we hebben levens- en arbeidsongeschiktheid laten afsluiten via een mannetje toen we dit huis kochten, maar die hebben daar natuurlijk zelf baat bij, dus objectief is anders. Lastig hoor, als je er weinig van snapt. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer. Wat wij nu iig hebben is -WA + brandverz. -ziekenkas Belgie -CZ omdat man in nl werkt -autoverz 2 x Nog een woningverz. levensverzekering arbeidsongeschiktheidsverz. overlijdensverzekering Volgens mij is dat het ongeveer...
@ Sisqa inboedel & aansprakelijkheid voor particulieren zijn de goedkopere verzekeringen juist, voor inboedel hoef je echt geen bonnen te bewaren. Tenzij je behoorlijk waardevolle spullen in je bezit hebt maar dan valt het toch niet in je normale dekking. Als je echt wilt besparen kan je ipv WA plus alleen WA nemen dat scheelt wel in kosten. Toch logisch dat het bij eigen schuld niet wordt uitbetaald? Da's altijd zo bij een standaard verzekering. Als je lekkage hebt en dat komt door slechte kitranden, krijg je ook geen uitkering, dat komt door eigen gebreken.. @ Suzanne je hebt bij sommige verzekeraars uitgebreidere dekkingen die eigen schuld wel dekken.. @ verzekeringsadviseurs beter adviseren ze jullie dan wel goed want het percentage dat ze van de maatschappij ontvangen (en je zelf dus betaalt) is soms ook echt niet mis. @ Female ligt heel erg aan zijn baan of het onmisbaar is voor jullie. Tsja op kantoor bijvoorbeeld is wat anders als je in de bouw zit. En vinden jullie zelf zekerheid fijner dan goedkoper uitzijn? Zo makkelijk is advies daarin niet. @ lovewinnie hoe krijg je een woonhuisverzekering ter hoogte van 500.000 terwijl je huis maar 150.000 waard is! Volgens de wet is alleen een WA verzekering voor motorrijtuigen verplicht, bij de koop van 'n huis is geen verzekering verplicht.. Hier de standaard verzekeringen, opstal, inboedel, zorg, auto (WA), scooter (WA), rechtsbijstand en levensverzekering
* Ziektekosten verzekering 2x * Uitvaart verzekering 2x * Levens verzekering 2x * Arbeidsongeschiktheids verzekering 2x * Opstal verzekering * Inboedel verzekering * Aansprakelijkheids verzekering * Rechtbijstands verzekering * Auto verzekering * Doorlopende reis verzekering en dan nog diegene waar ik niet op kan komen! want volgens mij mis ik er nog wat!
ziektekosten inboedel uitvaartverzekering overlijdensrisico wettelijke aansprakelijkheid rechtsbijstand opstal mmm best veel eigenlijk haha! maar is allemaal wel belangrijk vinden wij.
Hier onze verzekeringen: Ziektekosten Inboedel Opstal Wettelijke Aansprakelijkheid Uitvaart verzekering Rechtbijstand Auto WA+ verzekering Hondenverzekering------> Die ik op ga zeggen als de 5 jaar om is, aangezien ik zelf bij een dierenarts werk en alles via inkoopsprijs krijg