Ik ben goed in kleding maken (vooral kostuums voor de carnaval) en in knutselen, originele idee hebben, koken Wat een leuk onderwerp, je gaat gelijk een stuk positiever over jezelf denken!!!! super liefs Petra
Ik ben goed in muziek maken (speel dwarsfluit en basgitaar). En verder toch ook wel goed in zeuren ja hahaha
ik ben goed in omgang met peuters ....ben dan ook peuterjuffie.... liefs mandy ------------------------------ pendel:sonja: mrt 07 marie: dec 06
ik was goed in wedstrijdzwemmen (ben ik mee gestopt) heb ik nu spijt van ik ben goed in tekenen en ik ben goed met kinderen omgaan (was de beste oppas volgens mijn nichtjes) en heel erg goed in zeuren (zegt mijn vriend) ben goed in met het omgaan van dieren (katten en honden) ben volgens mij ook wel goed in opruimen (soms iets te goed want dan kan ik het niet meer terug vinden ) liefs samantha
Dansen en zingen denk ik dan maar proff opgeleid en geef les , naast me eigen zang dans carierre in the usa groetjes
@samantha.. is dat hutje op de hei ergens in de buurt van haarlem? mag je wel een paar keer langskomen, als je goed in opruimen bent Ben dus helemaal niet goed in opruimen... heb ook altijd het gevoel dat als ik net opgeruimd heb, dat ik weer kan beginnen.
ik ben goed in omgaan met kinderen, begeleiden van ouders, da;s ook deels mijn werk. Verder kan ik goed samen met mijn man klussen in huis.... al erger ik me veel sneller sinds ik zwanger ben en loopt het nu dus effe wat minder.... Ik kan ook heel goed lezen en dan uren van de wereld zijn.... al gaat de bel of zegt mijn man wat.... Karin
Ik ebn goed in dansen. Showdansen wel te verstaan he. Nouja ik niet alleen, maar doe het in een groep. Zijn al eens europees kamioen geworden en tweede en derde..... En tja natuurlijk ook wel eens laatste . Maar hopelijk gaan we dit jaar weer eerste worden. Tenzij ik toch eindleijk een zwanger mag worden, dan moet mijn groep het een tijdje zonder me doen (maar dat heb ik er zeker wel voor over!!!)
ik ook, ik ook. leuk hé. vooral als je niks nodig hebt, vind ik het leuk om uit te geven. heb je iets nodig tja, dan wordt het wel moeilijker, dan kun je het niet vinden. verder ben ik goed in...............genieten van het leven, met al zijn dingentjes erbij