Hij draait ook weg als wij er 1 willen geven, hij geeft 1 van mijn honden wel op zijn tijd zo n open mond kus hmmzz soms voel ik me opgelaten door hem hoor als hij zo doet maar goed misschien komt het nog
Ooo ik word overladen met kusjes. Eerst met een open kwijlmondje en nu maakt hij er een *MWAH* geluid bij. Zo schattig. Hij was eerst nogal bijterig, dus heb hem aangeleerd dat hij niet moet bijten, maar kusjes geven. Dus nu krijg ik overal kusjes. Op mijn hand, vinger, knie. Te lief <3.
Op mijn 3 mooie kindjes en dat na 2 hele zware jaren met de middelste we nu compleet zijn met een über relaxed kind. Ik kan nu eindelijk genieten van alles. Gek genoeg heb ik nu meer rust dan voor haar geboorte. Mijn jongens zijn dol op haar en kunnen eindelijk ook samen heerlijk spelen. En ik ben super trots dat ik haar zelf op de wereld heb gezet en geen ks dit keer.
Dat ze zoeen knappe meid is en slim. De kleinste ben ik trots op omdat ze een mooi babytje is en als ze omrolt.
ik ben trots op alles, behalve op de geur van de gele mosterd wat ik meestal s'ochtends op lege maag voorgeschoteld krijg nee zelfs daar ben ik trots op, ik krijg dat niet geproduceerd haha hij heeft een hersenbloeding gehad en daar is (tot nu toe) niks van te merken hij lacht veel en schattig, als hij gaat huilen heeft hij echt een pruillipje dat is zo schattig! hij kijkt ook heel graag heel erg serieus en bestudeerd alles graag sinds deze week heeft hij zijn speelgoed en knuffeldoekje ontdekt wat heel erg leuk is om te zien en hij verteld ook al hele gesprekken! heel interessant trouwens ik versta er alleen niet zoveel van heel erg leuk is het wel en hij is ook heel trots als ik reageer en dan begint ons gesprekje hij huilt eigenlijk heel erg weinig en hij is heel erg tevreden, enige moment dat hij huilt om niks is als ik hem een bloesje of romper aandoe, daar heeft hij een hekel aan iedereen verteld me dat als een babytje zo lief, blij en tevreden is dat ze dat ook zullen blijven, ik ben benieuwd hopelijk hebben ze gelijk op alles ben ik trots maar dan ook echt op alles
Dat ik sinds een paar dagen een kus krijg Ik zeg 'mama kus' komtie met open mond een zoen geven. So cute Vanmorgen was ik WEER trots! Ik vroeg Keano waar is de poes? Hij pakt zijn kartonnen dierenboekje, "bladert" er wat doorheen en wijst de poes aan
Dat ze doodziek is maar blijft lachen! Dat er iemand op haar handje staat en ze heel langzaam een pruillipje krijgt en met hele grote ogen naar boven kijkt maar niet gaat huilen. Wanneer ze op papa's nek trots achterom kijkt en lijkt te zeggen: kijk mij eens! Wanneer ze om niks helemaal in n scheur ligt! Wanneer papa haar een lief klein jurkje aantrekt. Wanneer ik mmmmammmmmammmaammm hoor. Wanneer ze nasnikt in mijn armen en helemaal rustig wordt. Wanneer we samen op bed naar de wolken staren. Wanneer ze overal naartoe tijgert en dan vooral daar waar ze niet mag zijn. Wanneer ze spartelt met haar beentjes van plezier. Wanneer ze lacht om Pino. Wanneer we samen dansen... Zucht eigenlijk heel de dag. Even wat minder trots gevoel midden in de nacht wanneer ik er weer uit moet.. Maar weer helemaal blij als ze lekker rustig slaapt! Ow en 6 u is ook iets te vroeg voor mijn trots gevoel hihi