Neusspray, al wel 4/5 jaar .. Ik wil er eindelijk eens vanaf en ik begin deze week! Even een weekje doorbijten ( slecht slapen ) , maar dan ben ik wel van die vieze pruttel af.
Bij mij schoonmaken... al kan ik daar natuurlijk niet helemaal mee stoppen. Maar ik ben best wel dwangmatig ermee bezig.
Winkelen... Ik moet elke dag iets kopen. Dat mag ook iets praktisch zijn. Om het in te perken haal ik gewoon de dingen gemeerd over de week...dus alles wat ik toch al nodig heb verspreiden.
Redbull elke dag 1 blikje als ik naar mijn werk rijd. Ben op dieet maar die kan ik (lees wil ik ) niet laten staan. In weekend en op me vrije dagen drink ik geen Redbull. Ik drink geen koffie , snoep weinig tot niet dus dat blikje gun ik mezelf Veder eigenlijk niks. Toen ik zwanger was ijsblokjes gingen 5 zaken in de week door 😁 nam dan een glas ijsthee en zat de hele dag met mijn handen in het glas de ijsblokjes er uit te vissen en op te eten thee doek naast me echt erg was dat haha.
haha ik ben ook bezig met 'afbouwen'.. Maar ik word echt gek als we bv een weekend weg gaan en ik heb geen wattenstaafjes Horror!
Coca cola...... Ik hoef iedereen niet uit te leggen waarom dat slecht is. Maar ik ben er echt verslaafd aan. Geen dag zonder cola.
Whaha, ik ook!! Ben ik niet de enige . Maar een dag niet niet gewattenstaafd, is een dag niet geleefd
Dat had ik ook tijdens de zwangerschap. Alleen lustte ik alleen maar water met ijsklontjes. Of eigenlijk een glas ijsklontjes met een beetje water haha ik ben verslaafd aan eten. Ik wil de hele dag door eten. Ik kan heel veel eten en zit ook bijna nooit vol. Heb vooral een voorkeur voor vette zooi zoals chips en chocolade. moet mij echt de hele dag door inhouden om niet overmatog te gaan eten.
Redbull light, maar dan de neppe van de AH. Ik lust geen koffie en heb het rond 3/4 uur echt even nodig anders komt er niks meer uit m'n handen.