Ja zeker...2 dagen nadat ik klaar ben met mijn menstruatie ben ik verslaafd aan de liefde...voor 10 dagen zeker Maar inderdaad...daar mogen we niet over praten kindjes komen uit de boerenkool Bekijk bijlage 439433 ( geintje hoor beheer en modjes....ik weet wel waarom het zo is. )
Heb er toch wel ontzettend moeite mee om te stoppen met neusspray nadat ik verkouden ben geweest. Je weet dan soms niet even of je nog verkouden bent of al verslaafd 😊
Ik ben ook nog verslaafd aan handcrème. Het liefst zou ik het de hele dag smeren, maar dat is niet praktisch. Labello ben ik ook fan van, maar ik kan best even zonder. Wederom niet praktisch, ik geef mijn kind zoveel kusjes op een dag. Die arme schat zou dan helemaal vol zitten
ik ben verslaafd aan roken, chips en sambal. Laatste gaat overal in en op, zelfs op brood, aardappelen en op de chips oh, en thee: een dag zonder thee is een dag niet geleefd
Labello! Sleep dat ding overal mee! Zonder word ik gek!!!! Inmiddels omgedoopt tot lippilip.....hele familie praat over mij en mijn lippilip
Oh best een paar, Roken Red Bull, op en aan. Probeer continue het niet te kopen als ik in de winkel loop, maar ik dronk voor heen 3 per dag. Nu al 5 maanden niet meer gedronken haha. Fouten mannen Elke dag wel iets moeten kopen...grrr
Kaas ! Gewone kaas, geitenkaas, fetakaas maakt niet uit... Ik probeer het te beperken, maar wat lijkt het me goddelijk als kaas gezond zou zijn.. Oh en aan sport.. dat is w.s. nog wat serieuzer, maar is niet ongezond dus dat scheelt. Maar als ik 3 dagen niet kan sporten wordt ik erg onrustig...
ROKEN!! Heb nu al zòòò'n zin aan mijn eerste sigaret na de zwangerschap! Ben onmiddellijk na het positieftesten gestopt, nies geen laatste sigaret gewoon puur op karakter. O en dan een warm broodje vers uit de oven met zalm. Helaas lijk ik soms verslaafd te zijn aan vloeken, een dag niet gevloekt is een dag niet geleefd.
Laat naar bed gaan. Ik ben een avondmens...zit nu heeerlijk!! Maar zonder 8 uur slaap ben ik weinig waard... S ochtends heb ik altijd spijt ervan, want dan kom ik moeilijk mijn bed uit.
Ik eet een zak chips of snoep altijd gelijk helemaal op (niet de zak natuurlijk ). Echt erg binnen een half uur hap slik alles weg!
Roken, ristretto 's ochtends, witbrood met vruchtenhagelslag en m'n iPhone. Echt, zonder m'n iPhone voel ik me niet compleet
Chocolade en chips. Koop ik zo min mogelijk, want ik weet toch dat het pak / de zak op moet van zodra ie open is. (Maar er woont hier ook nog een man die dat principe maar niet schijnt te snappen en chips blijft kopen.) Aan informatie. Een dag geen nieuws is een dag niet geleefd. En ik ben een avond- en nachtmens. Wordt morgen weer vloeken als ik er om 7 uur uit moet voor werk.
Te laat opblijven. (Vanavond met de kleine een paar uurtjes meegeslapen, waardoor ik nu klaarwakker ben) maar oooo.. Wat zal ik straks een spijt hebben als me wekker over 3 uurtjes gaat..
Haha.. dat doe ik ook soms kan ik er wel een paar dagen afblijven, maar doe het ook vaak 's ochtends en 's avonds..
Magere chocomel, elke ochtend begin ik met een beker, komt ook wel omdat ik koffie niet lust en thee in de ochtend niet graag drink Oh en mijn nagelriemen oliën, dat MOET in mijn hoofd elke ochtend na het poetsen en elke avond voor het slapen gaan om de boel zacht en mooier te houden
Oh dan ben je niet de enige hoor, ik kan er ook niet vanaf blijven als het eenmaal open is en op tafel ligt, mijn man moet er vaker om lachen dat ik het werkelijk zo naar binnen schuif en er niet van lijk te genieten maar dat het gewoon zo snel mogelijk op moet