Waar zijn jullie "verslaafd" aan, maar is eigenlijk niet goed voor jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumija

mumija Niet meer actief

O ja; en tegenwoordig ook aan Netflix..:)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja zeker...2 dagen nadat ik klaar ben met mijn menstruatie ben ik verslaafd aan de liefde...voor 10 dagen zeker :D:)

Maar inderdaad...daar mogen we niet over praten ;) kindjes komen uit de boerenkool Bekijk bijlage 439433

( geintje hoor beheer en modjes....ik weet wel waarom het zo is. ;))

3. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Heb er toch wel ontzettend moeite mee om te stoppen met neusspray nadat ik verkouden ben geweest. Je weet dan soms niet even of je nog verkouden bent of al verslaafd 😊

4. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Melk. Zonder een kom begint mijn dag niet goed.

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik ben ook nog verslaafd aan handcrème. Het liefst zou ik het de hele dag smeren, maar dat is niet praktisch.
    Labello ben ik ook fan van, maar ik kan best even zonder. Wederom niet praktisch, ik geef mijn kind zoveel kusjes op een dag. Die arme schat zou dan helemaal vol zitten:p

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou....Je kunt er wel heel dik van worden ;):D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ben verslaafd aan roken, chips en sambal. Laatste gaat overal in en op, zelfs op brood, aardappelen en op de chips :)

oh, en thee: een dag zonder thee is een dag niet geleefd :p

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Labello! Sleep dat ding overal mee! Zonder word ik gek!!!!
    Inmiddels omgedoopt tot lippilip.....hele familie praat over mij en mijn lippilip ;)

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Oh best een paar,
    Roken
    Red Bull, op en aan. Probeer continue het niet te kopen als ik in de winkel loop, maar ik dronk voor heen 3 per dag. Nu al 5 maanden niet meer gedronken haha.
    Fouten mannen :p
    Elke dag wel iets moeten kopen...grrr

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Kaas !
    Gewone kaas, geitenkaas, fetakaas maakt niet uit...
    Ik probeer het te beperken, maar wat lijkt het me goddelijk als kaas gezond zou zijn..

Oh en aan sport.. dat is w.s. nog wat serieuzer, maar is niet ongezond dus dat scheelt. Maar als ik 3 dagen niet kan sporten wordt ik erg onrustig...

11. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    ROKEN!!

Heb nu al zòòò'n zin aan mijn eerste sigaret na de zwangerschap!
    Ben onmiddellijk na het positieftesten gestopt, nies geen laatste sigaret gewoon puur op karakter.

O en dan een warm broodje vers uit de oven met zalm.
    Helaas lijk ik soms verslaafd te zijn aan vloeken, een dag niet gevloekt is een dag niet geleefd.:D

12. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Laat naar bed gaan. Ik ben een avondmens...zit nu heeerlijk!!
    Maar zonder 8 uur slaap ben ik weinig waard...
    S ochtends heb ik altijd spijt ervan, want dan kom ik moeilijk mijn bed uit.

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik eet een zak chips of snoep altijd gelijk helemaal op (niet de zak natuurlijk :p). Echt erg binnen een half uur hap slik alles weg!

14. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Roken, ristretto 's ochtends, witbrood met vruchtenhagelslag en m'n iPhone. Echt, zonder m'n iPhone voel ik me niet compleet

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Chocolade en chips. Koop ik zo min mogelijk, want ik weet toch dat het pak / de zak op moet van zodra ie open is. (Maar er woont hier ook nog een man die dat principe maar niet schijnt te snappen en chips blijft kopen.)

Aan informatie. Een dag geen nieuws is een dag niet geleefd.

En ik ben een avond- en nachtmens.
    Wordt morgen weer vloeken als ik er om 7 uur uit moet voor werk.

16. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Te laat opblijven. (Vanavond met de kleine een paar uurtjes meegeslapen, waardoor ik nu klaarwakker ben) maar oooo.. Wat zal ik straks een spijt hebben als me wekker over 3 uurtjes gaat..

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ook. De menthol versie van Otrivin. :)

En de iPad. ;)

18. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Haha.. dat doe ik ook ;) soms kan ik er wel een paar dagen afblijven, maar doe het ook vaak 's ochtends en 's avonds..

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Magere chocomel, elke ochtend begin ik met een beker, komt ook wel omdat ik koffie niet lust en thee in de ochtend niet graag drink ;)

Oh en mijn nagelriemen oliën, dat MOET in mijn hoofd elke ochtend na het poetsen en elke avond voor het slapen gaan om de boel zacht en mooier te houden :D

20. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh dan ben je niet de enige hoor, ik kan er ook niet vanaf blijven als het eenmaal open is en op tafel ligt, mijn man moet er vaker om lachen dat ik het werkelijk zo naar binnen schuif en er niet van lijk te genieten maar dat het gewoon zo snel mogelijk op moet :)

Deel Deze Pagina