Coca Cola (andere merken vind ik dan weer niet zo), ik weet dat het heeel ongezond is maar toch drink ik bijna dagelijks een glas. Koffie drink ik dan weer niet dus dat heft de cafeïne misschien een beetje op?? Verder suiker.. Dol op taart, koek, etc. En chips/toastjes met brie etc.. Vooral eten en cola dus.
Cola, internet en nicotine. Ik rook niet meer maar damp nu veel minder slecht als roken en niet schadelijker dan een mok koffie dus ik gun me dat wel
Cola light en sigaretten. Heel slecht! Stap één is gezet. Sinds vrijdag nog maar één x gezondigd met een klein flesje cola terwijl er normaal een grote fles per dag door ging... Nu de sigaretten nog...
Gamen! Ik heb van die periodes dat ik echt veel game.. Ik zit er nu weer middenin, heb er zelfs vannacht over gedroomd!
Hihi, ik ook. Ik heb altijd gezworen dat ik zou stoppen als ik kinderen zou krijgen, maar nu ik daadwerkelijk zwanger ben, weet ik dat zo net nog niet... Ik zal in ieder geval een stuk moeten minderen.
Ik ben verslaafd aan shoppen, vooral schoenen, sieraden en parfum (helemaal niet goed voor mijn portemonnee) en kwa eten aan cheesecake en chocolade. Oh ja en aan Instagram, bijna vergeten.
Pff heb je even? * Chocolade * Ander lekkers, chips, nootjes, alles is wel aan mij besteed * Gamen * Internetten * Mijn telefoon Oh dat gamen wordt echt wel minder als er een kind is hoor, maar vind het wel lastig om zin te maken voor het huishouden.. Als kind slaapt denk ik: he, nu ff tijd voor mezelf.. En dan ligt er nog een berg was enzo.. Die er dan de dag erna en de dag erna ook nog ligt
Koffie!! drink het echt veel te veel!! maar kan niet zonder... drink ik het (door omstandigheden) een keer niet in de avond, heb ik de volgende morgen barstende hoofdpijn, tot ik weer wat koffie naar binnen werk.. Verder koop ik liever geen chips meer, want dan gaan die zakken in 1x leeg..
Ik heb er nog wel een paar; Koffie. Ivm zwangerschap nog maar 2 koppen per dag, hiervoor 6 a 8 koppen. Energydrink. Zelfde verhaal nu helemaal niks hiervoor zeker 8 blikjes per dag Telefoon! Verschrikkelijk moet dat ding echt eens kunnen wegleggen.
Chocolade Snoep ufo's en zoet zwart-wit poeder Rijstwafels Cornflakes met chocomelk Dure sieraden Game of thrones
- thee, hele liters sterke zwarte zoete - chocola (sinds m'n bevalling echt een chocoladeliefhebber geworden) - warme chocomelk met spekjes erin - droge koekjes - de spekjes ook zonder de chocomelk En verder ben ik verslaafd aan (maar valt niet zozeer onder 'is niet goed voor je') - gamen -zp -lezen - alles wat met horror te maken heeft
Eten en series kijken. Was ook nog verslaafd aan pepsi max, maar dat heb ik maar teruggebracht naar 1 glas in het weekend.