jouw favo kinderkleding merk/winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Wat vinden jullie nu echt super leuk spul?

Ik vind voor mijn dochter; {momenteel zo maat 104 ik koop nu 110}
    Vingino
    Barbara farber
    h&m
    én shoeby fashion
    Al vind ik shoeby fashion tegenwoordig erg duur. Kwa prijs is het toch al snel 35 euro voor een shirt oid dan betaal ik liever hetzelfde of beetje meer voor vingino :)

Voor mijn zoon {momenteel in maat uhm 80/86, het is een erg lange smalle!}
    Ik wil voor hem geen hele dure kleertjes kopen maar ik heb 1 probleem HIJ IS ZZOOOOO smal!
    Weet echt niet wat ik voor hem aan broeken moet kopen!
    Another world heeft fijne passende broeken maar vind 1 broek van 45 euro prima, maar die 6 andere hoeven écht zo duur niet!
    Pointer heb ik er nu 1 van gekocht en past ook redelijk goed.
    H&m, zeeman zijn allemaal véél te wijd!
    Dirkje gaat ook wel maar momenteel kan ik niet veel bijzonders vinden :(
    Shirts vind ik voor hem toch vaak JOLA MODE tegek hun hebben bakkaboe geloof ik

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Little Feet en Noppies vallen ook mooi smal!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    of misschien wel site??

ik vind bijvoorbeeld mim-pi {schrijf ik het goed?}
    ook wel erg leuk! Maar kan me er zo slecht een voorstelling van maken!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @elke
    vallen die dan smal en klein?
    of hoe zijn die kwa lengte?
    Devin kan namelijk nog makkelijk in 74 kwa breedte, maar kwa lengte moet hij toch echt wel 80 hebben

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Voor je zoon ook Vingino, valt lekker smal. Nu heb je overal uitverkoop dus kun je voor weinig broeken daarvan inslaan.

Mijn dochtertje is ook super smal, zelfs vingino is soms te wijd voor haar. Ik heb diverse andere merken geprobeerd, die altijd te wijd zijn en dus iedere keer een miskoop. Is een duur grapje iedere keer dus ik blijf nu bij Vingino.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn zoontje is nog erg klein hoor maar ik kom graag bij de Babymexx, de Noppies en de Villa Happ. De kleertje van deze winkels zitten echt perfect bij hem. Hij heeft ook andere kleertjes in de kast hangen (bijv. Prenatal en Zara en H&M en C&A) maar dit zijn toch wel mijn favorieten :) Hele dure merken vind ik zonde, groeit hij veels te snel uit.

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bengh en Mim-pi vind ik het mooiste helaas kan ik het me alleen veroorloven als het in de uitverkoop is:D:D (mocht iemand nog hebben liggen? ik heb drie dochters;)).

Enkele van deze items in de kast maar meer H&M en Hema in kast;);)

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Name-it is ook voor smalle kindjes! Past mijn zoontje perfect.
    Hij is 27 maanden en nog geen 11 kilo en draagt maat 86 en broeken van Name-it vallen heel mooi bij hem.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Burberry en Jottum staat hier op de gedeelde eerste plaats. Verder ook van veel Barbara Farber, Benetton en Zara, dat was het wel ongeveer. Een heel enkele keer koop ik iets van mexx, name it of vingino. H&M en Esprit kom ik zelden tot nooit.
    (mijn meisje is bijna 23 mnd).

10. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dat is ook mijn favo meidenmerk! heerlijk, die kleuren en patronen. Daar hijs ik ze graag in ;)

11. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb niet een speciaal favoriet merk. Er hangt van alles wat in haar kledingkast, maar voornamelijk Zara, Tommy en Mexx. Heb gegoogeld op Mim-pi, kende het helemaal niet, het ziet er leuk uit!

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jottum valt ook erg smal... maar weet alleen niet of ze ook een jongenscollectie hebben?

ik ben gek van cakewalk, barbra farber, jottum, olily... voor mijn dochters.... zelf heb ik ook veel kleding van olily.. erg kleurig en vrolijk... pas nog wat nieuwe setjes gekocht...

maar haal soms ook weleens wat bij de h&m of C&a maar vind de kwaliteit daar zo slecht... als je daarvan een truitje in de droger gooit komt hij er verkort en verbreed uit... dat heb ik niet met de merkkleding.... dan maar wat duurder hoor... is vaak ook wel veel leukere afgewerkte kleding...

13. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jaaaaa Bengh, echt een geweldig merk. Maar inderdaad de prijs :$ Hier dus ook maar enkele items in de kast van mijn dochter hangen.

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Voor mijn nichtje en neefje koop ik meestal mim-pi en vingino.
    Mijn zus zelf koopt vaak mim-pi, carbone, gaastra en vingino.
    En andere merken maar die weet ik even niet meer.
    Verder mag ik graag kijken naar meisjeskleding op internet en vind Mona-lisa ook helemaal geweldig voor meisjes en voor jongens hilfinger en lacoste. Had ik maar wat meer geld dan kocht ik veel meer voor die kids want vind het geweldig als ze er mooi bijlopen;)
    Verder vind ik h&m ook super voor de kinderen. En het scheelt zijn nog maar2 kids in de familie. Dus zeer verwent. Oja vind kees en co ook heel leuk.

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Hier over het algemeen een combinatie van H&M, C&A, V&D/Frendz, Hema, Name-it, Esprit, Mexx, Lief! en Z8 en er tussendoor het eea van Hans Textiel en de Wibra en heel soms van de Zeeman. Ze groeit nog zo hard dat ik het zonde vind heel veel voor een kledingsstuk te betalen dat ze misschien een paar keer draagt...ze is zo weer uit een maat. Vind het natuurlijk wel belangrijk dat ze er verzorgd uit ziet, maar dat doet ze volgens mij wel. :)

J. wisselt nogal in lengte/gewicht-verhouding en in haar 'dunne tijden' zit Name-it perfect. Net als Mexx. Maar goed, ze draagt dan natuurlijk wel dingen uit de meidencollectie, misschien dat daar nog verschil in zit?

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Helemaal onze smaak is Z8!
    Pas net "ondekt", maar ik verwacht dat de kasten van het zomer hiermee wel gevuld zullen worden! (zowel jongens als meisjes)
    Verder veel h&m en voor spijkerbroeken esprit. Ook wel merken, maar niet meer van het een dan het ander.

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Vooral Mexx & Z8 vind ik erg leuk...
    Moodstreet heeft ook heel gave dingen..
    Maar door de prijs wacht ik lekker op de uitverkoop ;)

Van H&M, Hema en Prenatal hangt er veel in de kast..

Wibra, Hans textiel & Zeeman ook omdat ze nog zo snel overal uit groeit..

Zie een aantal merken staan die ik eens ga googlen ;)

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Persival vind ik trouwens ook leuk. :) Maar daar heeft ze nog niets van, heb dus geen idee hoe het valt en of het mooi blijft ed. En Cakewalk en Muy Malo en sommige dingen van Claesen's vind ik leuk, maar over het algemeen te duur...dus dat heeft ze in principe ook niet.

19. mroos

mroos Niet meer actief

Mijn zoon draagt ook 80/86 maar is niet smal;).

Mijn zoon draagt voornamelijk h&m, zara, kidscase, gap en imps&elfs.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.798
    113
    Ja Z8 is geweldig. De website is ook erg leuk om te shoppen. Voor Julian heb ik twee dikke vestjes. Donkerblauw en de lichtblauw. En broekjes en truitjes. Verder nog Pointer en Hema.

Isabella heeft veel Hema, H&M, Name-it en Esprit.

Deel Deze Pagina