Je mag ook wel wat van mij hebben. Normaal een D-cup maar volgens mij heb ik nu met de zwangerschap een E-cup.
Ik lees dat je een jaar bv gegeven hebt. en dat je kleine 1 jr en 3wk is. Het duurt 6mnd na bv/zwangerschap voor je lichaam weer vetweefsel gaat opbouwen. dus ja. moet je wel ff een half jaar doen met wat t nu is. het kan zeker nog wat voller worden met ong een half jaar tot 1 jr. Betekend niet dat ze worden als ze waren. maar t kan nog beter worden. misschien gerusstelling..
tja ik had hetzelfde.. alleen heb ik nooit ''wat'' gehad! ik had vanaf de puberteit al een 75 a cup ( en dat was dan nog voorgevormd dus anders was het 75 aa) ik had eigenlijk gehoopt dat ik na de zwangerschappen wat over zou houden maar helaas.. ik heb altijd geroepen als ik geen kinderen meer ''wil'' dan laat ik een borstvergroting doen. en in februarie dit jaar heb ik een borstvergroting laten doen nu heb ik een grote b kleine c! en heel raar maar ik voel me ook stukken beter hoor! op 1 of andere manier voel ik me veel meer vrouw! terwijl het voor andere waarschijnlijk niet eens opvalt want ik heb altijd push op gedragen.
De 'schade' is me heel erg mee gevallen! (heb 3 dagen wat gekolfd enzo, wel stuwing gehad, maar geef nu fles) Maar ik vrees dat de schade beperkt is gebleven door het reservelaagje dat er nog op zit van de zwangerschap. Ik vrees dat zodra die weg gaat, mijn borsten mee gaan!
ik weet waar ze zijn, ze zijn bij mij gekomen. Haha, die van mij zijn van b naar d gegaan de laatste jaren