Jurkje met legging en laarzen voor buiten de deur. Voor binnen een grote trui met lekkere losse broek.En warme sokken.
Binnen: mijn huispak! Als ik de deur uit ga: rok/jurk met legging en bolero of iets (sinds m'n zwangerschap heb ik niet meer echt goede spijkerbroeken die lekker zitten: welke maat dan ook.. Figuur is te vreemd ofzo Anders droeg ik graag spijkerbroek, laarzen, zwart tshirt heel basic dus)
Overdag jurkje met legging laarzen en een vest of colbertjasje Thuis lekker me huispak (kan daar wel 24uur in lopen)
mn huispak draag ik het liefst maarja daar kan ik niet mee over straat dus mocht ik naar buiten gaan dan het liefst een spijkerbroek met wat dan ook erboven. Zolang het maar lekker zit. en qua lingerie een saph-je en een string.
Rokje, blousje, laarzen of skinnyjeans met een blousje/truitje en jasje erop en ook laarzen. Zomers bijna alleen maar rokjes en ballerina's eronder. Huispak heb ik niet eens en een pyjama is echt alleen voor in bed als het héél koud is. Ik kleed me dus ook nooit om als ik thuis kom.
in huis maakt me niet uit als het maar lekker zit en naar buiten meestal een spijkerbroek met een shirt/trui meestal donkere kleuren ik ben wel de laatste die op uiterlijk let!
legging met tuniek of rokje broek met zwart of grijs of donkerblauw shirt. broek kan van alles zijn. spijker, zwarte of bruin of donkerblauw
thuis: mijn tokkiepak (zo'n huispak van de blokker whaha) met van die heerlijk sexy spaanse sloffen eronder werk: een donkerblauwe skinny, mijn bruine shabbie laarzen (ik woon momenteel in die dingen, ben er zooo blij mee) en een topje met colbertje. uit: zwart strapless topje, zwarte strakke broek, hakken.
Overdag c en a zwangerschapsbroek, mamalicious truitje, uggs. Huispak is een hema broek, en een dikke oversized sweater
Een jurkje, legging/maillot/panty en laarzen. En nu met koud weer een lang vest erover.. Normaal ook strakke jeans, een top en laarzen of hoge pumps. Pas alleen mijn broeken nog niet!!