Mijn zoontje kreunt regelmatig. Net ook weer dat was voor de fles, dus dacht dat hij misschien honger had, maar naar de fles deed hij het ook. Toen dacht ik misschien vermoeidheid, maar toen we hem op bed hadden gelegd was het alleen maar huilen. Mijn man zit nu met hem op de bank en hij is nu stil. Hij heeft het niet altijd, dus ik zou graag willen weten wat dit kan zijn heeft iemand een idee?
Nee hij kijkt er niet moeilijk bij. Nu huilt hij ook hysterisch we krijgen hem moeilijk stil. Heb het CB al gebeld, maar die dacht dat het ook verwerken van de dag kan zijn. Hij doet het namelijk niet de hele dag.
heeft hij het sinds kort? of al vanaf de geboorte? misschien is het idd iets om je geen zorgen over te maken... misschien heeft iemand anders een idee??
Het valt me de laatste dagen op daarvoor weet ik eigenlijk niet of hij het deed. Hij ligt nu lekker te slapen
Weet niet meer met welke leeftijd mijn dochter dit heeft gehad maar op een gegeven moment hoorde ik haar ook een tijdje kreunen en vooral sávonds en snachts. Vond het heel eng maar heb toen ooit een gelezen dat heel veel baby´s dit doen.
Hij is gisteravond bij mijn man in slaap gevallen toen hebben we hem in de kinderwagen bak gelegd. Om 22.30 uur de fles gegeven en hij heeft geslapen tot 4.15 uur. Hij huilde toen niet maar lag te brabbelen. Toch de speen gegeven en toen om 6.00 uur de fles. Hij is nu heel vrolijk dus ik denk dat hij gewoon bij hem hoort.
Hoi, Onze Zoey doet dit ook, maar ik heb bij haar sterk het gevoel dat ze gewoon weer even een geluidje heeft ontdekt. Eerst waren het hoge geluidjes, toen deed ze heel de tijd een kikkertje na, toen kwam ppppppppp en nu is het bij haar ook kreunen. Oefenen met je stem en de geluidjes die je kan maken!
mijn zoontje is ongeveer net zo oud en doet dat sinds kort ook. Vaak als hij moe is/in bed ligt. Verwerken van de dag en uiten van vermoeidheid volgens mij.