Aangezien ik nu al een aantal maanden niet menstrueer en ook niet zwanger raak krijg ik over 2 weken een HSG. Ik ben nu al een aantal maanden gestopt met de pil en heb sindsdien geen enkele druppel bloed verloren. Na een aantal inwendige echos en bloedonderzoeken is er nu besloten om een HSG uit te voeren. Bloedonderzoek en echos laten wel zien dat er telkens een ei is en ook springt, maar de oorzaak van de uitblijvende menstruatie en zwangerschap zijn onbekend Vandaar dat ze dit nu verder willen onderzoeken middels een HSG Zijn er meer mensen bekend met deze situatie? En wat bleek bij jullie de oorzaak te zijn?
Hoi Koetje, Helaas ben ik nog niet zo goed in alle afkortingen op het forum, haha. Ik weet daarom niet wat je bedoelt met HSG= Zelf ben ik in februari 2015 gestopt met de pil en heb ik tot 17 mei geen druppel bloed verloren! Ik was daarom zeer verbaasd, dat het zondag `ineens` kwam! Ik weet niet hoe lang jij al wacht? Het is in ieder geval behoorlijk frustrerend.. Ik hoop dat er voor jou ook snel duidelijkheid komt
Ik heb afgelopen februari een HSG gehad en bij mij was te zien dat alles open was. Gaan ze de HSG doen omdat je niet menstrueert? Een hsg is een eileider/baarmoederfoto.
Begin Augustus ben ik met de pil gestopt en begin November had ik ineens een positieve test in handen. (tussentijds geen menstruatie gehad) Helaas eindigde deze test in miskraam waarvoor ik tabletten heb gekregen die dit op moesten wekken. (ook geen druppel bloed verloren) Vervolgens curretage gehad begin December. En sindsdien ook geen menstruatie gehad. En we zijn nu al een aantal maanden verder. Ik heb een aantal keer een echo gehad en bloed geprikt maar hierbij komen steeds hele goede waarden naar boven (gelukkig) De HSG is dus naar aanleiding van de uitbijvende menstuatie Logan, wat zijn jou vervolg stappen?