Ik mocht ook nooit douchen als het onweerde. Doe het nu nog steeds niet. Ik voel me daar niet prettig bij..vind het zelfs eng om dan te douchen. Succes met wachten.
ik wil ook douchen!!!! nee beter nog: in bad!! maar we hebben geen warm water, dus dat wordt een washandje.. (heb net gesport) balen, heb zo'n last van mijn rug
Serieus ??... echt nooit geweten. Ik douche "in weer en wind" zeg maar . En ik woon in een huis gebouwd in de jaren 30 van de vorige eeuw. Wel geaard, maar toch, nooit bij stilgestaan ... Kan iemand mij misschien uitleggen waarom dat is?
Mijn vriend is elektricien en legt leidingen aan. Die leggen standaard platen in een doucheruimte zodat je altijd geaard bent en er dus helemaal niks kan gebeuren. PVC of metaal maakt geen reet uit, het geen wat er doorheen stroomt blijft hetzelfde, water, de beste elektriciteitsgeleider ooit. Als bliksem in water slaat boeit het niet of leidingen van pvc of koper zijn.
ben blij dat het hier niet onweert haha het waait alleen super hard thats al dus ik heb mijn douchje al heerlijk genomen hi hi
Nog nooit van gehoord, dat je niet mag douchen tijdens 't onweren.. Ja, buiten douchen, in 'n open veld, da's dom.. (Maar goed, als je buiten in 'n open veld gaat douchen vraag ik me überhaupt af of je ze niet 'n beetje door elkaar hebt liggen in 't bolletje...) Goed, weer wat geleerd..