Wat kan jij niet laten staan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Birgitte, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik ben nu 30 weken zwanger en ik vind dat ik me voorbeeldig aan alle voedingsverboden houd. En het gekke is dat het me weinig moeite kost. Doordat ik al vanaf het begin misselijk ben is dat droge witte wijntje in het zonnetje ook geen enkele verleiding want ik proef het niet zoals vroeger. Maar 1 ding kan ik niet laten staan en smaakt me ook nog steeds en dat is zalmsalade. Af en toe 'zondig' ik daar mee. Heerlijk is dat en ik voel me er ook niet schuldig over!

Wat kan jij niet laten staan?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Waarom is zalmsalade "zondigen"? Dat mag je toch gewoon?

Ik had een stophoestfetisch... kon er geen genoeg van krijgen. Vond nog maanden na mijn zwangerschap overal halve rolletjes :)

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Alles ha ha ha. Ondanks dat ik zo misselijk ben moet ik eten. Heb nog geen sterke behoeftes.Bij mijn zoontje zag ik alleen maar macaroni echt vreselijk en bij mijn laatste zw(ma) zag ik alleen maar soep ha ha.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou nu valt het wel mee eigenlijk maar mijn vorige 2 zwangerschappen moest ik gewoon elke dag 3 ijsjes eten... (hoewel ik net ook een ijsje op heb :p)

5. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chips, ik heb net een halve bus pringels leeg gegeten en daarna nog een halve zak paprika chips...

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier zijn druiven erg in trek.
    Van de week in mijn uppie zo'n hele bak opgegeten *schaam* :$

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    alles wat niet gezond is....
    chips..
    broodjes krabsalade..
    pizzaaaa
    frikandel
    boterham met pindakaas en jam..

allemaaal mmmmmmmmmmmmm... maar echt zondigen als in dingen eten wat je niet mag tijdens een zwangerschap, dat doe ik niet!

8. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    APPELS!!! Die van Fuji en als die er echt niet zijn dan maar Breaburn... En dan in de koelkast leggen.. JAM! zo'n sappige explosie in je mond :D Word ik helemaal happy van! Ook witte druiven uit de koelkast doen het erg goed! :D

9. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Bruine boterham met Nutella en Snickers Ice Cream... en die laatste zijn in de bonus deze week dus ik heb gigantisch ingeslagen hihi:D

En pizza met parmaham, rucola, buffelmozzarella en parmazaanze kaas met pittige olijfolie en zwarte peper *zucht* kan je me voor wakker maken

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Snacks van de frietkraam. De eerste maanden woonden we nog in de VS en daar kon ik dat helemaal niet krijgen terwijl ik tussen mijn misselijke ochtenden en avonden heel veel zin in een kroket had! Nu heb ik gelukkig nog maar 1 keer "gezondigd", en 1 keer een patatje op het station gehad. Voelde me zoooo slecht, maar het was zoooo lekker!

11. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    oh wat grappig allemaal!! Als ik een week misselijk ben geweest dan weet ik nu ook dat er een dag komt dat ik een Bigmacmenu MOET!!!! Mijn allerliefste fungeert als dealer en gaat er dan eentje voor me halen:)

Verder heb ik intussen een optimelfase, Flevo-appelsapfase, chocomelfase, kersenfase en een raketjesfase achter de rug:)
    Ik zit nu in de Liptonicefase....

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    chocomelfase heb ik ook gehad haha .. nu zit ik in de cup a soup champignon creme fase....

13. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Leuk al die hormonen:D
    Ik loop al een beetje op de zaken vooruit....Maar ik eet elke ochtend al beschuit met muisjes;) Is ook zo'n fase:D

14. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    dropjes zag ik gister staan ergens
    dus handjevol gehad... kreeg daarna wel hoofdpijn dus misschien dat mijn bloeddruk wat omhoog ging?? of t was toeval...

tsja... de lekkere dingen zoals snoepje, zoutjes vooral
    chips... ik eet graag savonds chips... haha

tsja en het is niet echt zondigen hoor mopje
    als je je groenten en fruit krijgt kan t wel hoor...

oja en broodje bapao
    heb ik inees zin i dan overdag, met kerriesmaak (ik at voor mn zwangerschap nooooit kerrie haha)

die moet ik dan ff snel bij c1000 halen hor...

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Hier chocolade. In vaste vorm of chocomelk, maakt niet uit als het maar chocola is. Mijn man grapt al dat we straks een donker kindje krijgen omdat ik zoveel chocola heb gegeten haha.

16. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Een waterijsje als ik naar bed ga ;)

Vooral raketjes en perenijsjes :p

17. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Overdag boterham met nutelle en savonds als de kids op bed liggen de chips uit de kast.

18. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb ook zo'n chocomel fase gehad.
    Nu ben ik verslaafd aan verse amandelbroodjes van de bakker en ontbijtkoek :(

19. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Geweldig zeg dit! Ik krijg op slag trek in perenijsjes, nutella, chips, cup a soup champignon creme, amandelbroodjes en pizza:) hahaha
    Ik denk dat ik even naar de appie ren:)

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik wil het liefst elke avond wel patat eten.. En als we langs een Mac Donalds rijden zou ik daar heel graag even naar binnen gaan haha.
    Probeer me er zo min mogelijk aan toe te geven want gezond is het niet ;)

Deel Deze Pagina