ik ben benieuwd. dochterlief zit met het gewicht iets boven de -1 lijn en de lengte net iets onder de middelijn.
- 1e (nu 4 jaar) eigenlijk altijd op +1 lengte en +1 gewicht - 2e (nu 7,5 maand op bv) begonnen op +1 gewicht en midden lengte, nu richting -1 gewicht en op +1 lengte
Onze meid zat qua lengte onder de middenlijn en qua gewicht erboven. Nu zit ze met beide rond de middenlijn.
Dochter als baby: lengte net onder de -2 gewicht net onder gemiddeld. Klein en gemiddeld qua verhouding. Zoon als baby: lengte -1 later -2 en gewicht net op/ net onder de -2 lijn. Klein en licht in verhouding
mijn jongste gaat gemiddeld.. de oudste zat met gewicht net onder het midden (bijna -1) en met de lengte bijna op +1 .
Mijn dochter volgt precies de lijn met haar gewicht en met haar lengte zit ze er sinds vorige maand ietsje boven.
vanaf begin af aan de min 1 lijn.(gaat hij netjes mee omhoog) ik moet komenden woensdag weer voor een extra keer hij is 29 maanden ( om andere reden) amar ik laat wel ff meten en wegen. vind het leuk om op de hoogte te blijven en hoe hij op de lijn zit.
de middelste zat op de plus 2 lijn, de oudste een cm boven de plus 2 lijn.(op het papier dan hé) ( misschien zijn die lijnen inmiddels veranderd dat weet ik niet ze zijn 15 en 17)
Met gewicht zit ze op de middellijn (of iets erboven) en met de lengte zit ze boven de +2 lijn. Van begin af aan eigenlijk..
Mijn dochtertje zit net iets onder de gemiddelde lijn. Moet ook wel erbij zeggen dat ze super mega mega mega actief is, en veel beweegt
Dochter zit qua gewicht heel iets onder de middenlijn en qua lengte precies tussen de -1 en middenlijn in.
Mijn dochtertje Liza zit vanaf het begin al met haar gewicht netjes op de gemiddelde lijn en met haar lengte er iets boven.
oudste: +2 (4jaar) middelste: begon boven de +2, zakte naar de -2 en is nu weer terug naar de +1 (2jaar) jongste: +2 (bijna 4 maanden)
Wat grappig, er zijn nu 33 stemmers en het is verdeeld zoals je zou verwachten. Hier een -2tje trouwens.....
dat niet aleen het laat ook zien dat je niet gelijk in de stress hoef te schieten als je kindje niet op de middelijn zit.