Waar zit jullie dreumes in/op?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jmr, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jmr

Jmr Niet meer actief

Dat vraag ik, omdat ik de wipstoel aan de kant heb gedaan!
    Dat was niet meer te vertrouwen namelijk omdat ze eruit ging hangen,
    en de wipstoel dan kantelde.....kon haar 2x nog net grijpen....dus
    die heb ik verbannen!

Maar ze wil niet altijd in de box, en ik vind het wel handig als ze even kan zitten als ik haar bijvoorbeeld fruit geef of een koekje.
    En ook om ff televisie in te kijken....

Waar zitten jullie kindjes dan in/op?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Op schoot, in de kinderstoel, op een speelkleed op de grond, in de box... Louise maakt het niet uit, maar voor hapjes geven is het in de kinderstoel wel het handigst ;)

3. Jmr

Jmr Niet meer actief

Vind voor hapjes en dergelijke de kinderstoel ook inderdaad het handigst!
    Maar mn dametje is nogal een bezig bijtje dus op schoot zitten vind
    ze echt niet leuk, en als ik haar op de grond zet dan ziet ze van alles
    om haar heen, en in de kinderstoel is ze constant aan het bewegen....

Het is eigenlijk meer de bedoeling dat ze dan even rustig kan worden,
    en even lekker kan zitten......

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :D blijkbaar vind zij het nergens voor nodig om rustig te worden. Wij deden in het begin een opgerolde handdoek tussen Louise en het blad van de kinderstoel, dan zat ze wat vaster en kon ze niet zo heen en weer bewegen. Dat hielp hier wel goed, misschien voor jou ook een idee?

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Is een Doomoo seat niks voor je?

6. Jmr

Jmr Niet meer actief

Manuela, mn meisje vind het idd niet nodig om rustig te worden haha,
    maar mama wel! Voordat ze dr bedje ingaat moet ze ff rustig worden,
    anders wil ze niet slapen! Dan is ze nog zoooo druk!

Suzanne, zo'n doomoo seat vind ik idd heel erg leuk en zoiets bedoel ik
    ook, maar ik vind hem zo duur! Stel dat ze het niks vind om in te zitten, zit ik met zo'n ding van 120 euro!

7. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ja ik heb hem zelf ook niet hoor maar een collega wel. Zij vindt 'm super. Ze zijn wel prijzig ja.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wij hebben een fatboy en Quinn gaat daar heel graag inligge/ziten. Hij speelt er mee, maar zo voor het naar bed gaan kruipern we er samen even in. HEerlijk!

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik gebruik de kinderstoel veel. Zelfs als ze teletubbies kijkt, zit ze in de kinderstoel.

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier eigenlijk alleen maar de kinderstoel. Moet er wel bij zeggen dat Vigo er ook alleen maar inzit als hij wat te eten of te knabbelen krijgt.

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle zit nog veel in de Bumbo... Ook een erg handig ding, alleen kan hij er sinds van de week zelf uitklimmen/kruipen. En met het eten in de kinderstoel. Verder op de grond of op schoot. Dat laatste alleen als Sesamstraat op tv is, anders is het veel leuker om rond te kruipen.. :)

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ook hier de fatboy junior! ideaal!
    Spelen en rusten! Schuin tegen de salon tafel, even stoel vormpje van kneden en hoppa zitten maar!
    Leren open, doet hij door de fatboy, vanaf de tafel 2 stappen en zich laten vallen op de fatboy! Ideaal en multifunctioneel!

Als je spaart bijd e postbank(of iemand kent) kan je hem voor de helft van de prijs kopen!

kus miek

13. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wij hebben een swing daar zit hij ook wel eens in zeker als hij niet in slaap kan raken is het ding erg handig en hij vind het ook geweldig die visjes die draaien.
    wij hebben hem bij Elyesa gebruikt en daar heeft hij echt kunnen dienen we hebben hem daarna uitgeleend en ook onze vrienden waren er weg van en nu bij Erenay hebben we er weer zoveel plezier van.

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame zit op zo'n stoel van ikea geen idee hoe die heet zal wel ff een foto plaatsen

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.170
    35.831
    113
    Jesper wil absoluut niet stil zitten, om hem toch rustig te krijgen voor het slapen poets ik alvast zijn tandjes, doe zijn slaapzakje aan en dan ga ik met hem in de schommelstoel of lopend wat liedjes zingen, hij is dan binnen no time rustig, wordt hij gelijk helemaal slap.

17. kruimel78

kruimel78 Lid

7 aug 2007
    48
    0
    0
    Ik stop soms het voedingskussen om mijn dochtertje heen. Die heb is hier nu niet meer nodig en zij vindt het fijn om daarin te zitten en zit zo lekker stevig. Ik heb een kleed op de grond waar ze vaak op speelt en daarop zet ik dan het kussen om haar heen.

18. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik gebruik daar de Bumbo voor, die sleep ik overal mee naar toe, ding weegt toch niks. Ideaal met eten, ik zet haar gewoon boven op de tafel :)

Bluesky, Ivm het 'eruit klimmen', hebben jullie ook de playtray erbij? Ik merk dat dat hier behoorlijk verschil maakt namelijk ;) Hoewel jouw kindje al wel een stuk ouder is dan de mijne

19. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik las op marktplaats een bericht over de onveiligheid van de Bumbo? Kindjes zouden er heel makkelijk uit kunnen vallen?

20. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Oh? Ga ik eens even zoeken. Mijn kleintje probeert het wel, maar krijgt het echt niet voor elkaar hoor, helemaal niet nu we de playtray erop hebben ;)

Deel Deze Pagina