Waar zit jullie dreumes in/op?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jmr, Jul 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nee, ik heb er geen playtray bij, maar ik gebruik hem eigenlijk alleen nog maar als Jelle tv zit te kijken. Als hij zit te eten zit hij in zijn kinderstoel aan tafel... Ik sleepte dat ding trouwens ook overal mee naar toe... Hoe vaak vreemden niet gevraagd hebben (heel verbaasd) "Gaat hij al op het potje?" :)

Ik heb trouwens ook een Sack'nSeat aangeschaft een tijd terug, nu sleep ik die overal mee heen... Ook erg handig op een terrasje, in een restaurant of gewoon bij oma als ik geen zin heb om de kinderstoel van boven te halen.. :)

2. plopje82

plopje82 Actief lid

Sep 7, 2007
    202
    0
    0
    ik heb ook de bumbo van mijn collega gekregen, zij sleepte hem ook overal mee naar toe.
    Lijkt me een handig ding :) en weegt praktisch niks. Gebruik hem alleen nog niet, amy is er nog te klein voor.

3. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Haha inderdaad dat hoor ik ook heel vaak. Kom ik binnen met het stoeltje en vragen mensen "is dat een po?" :)

Ik heb eens wat zitten googlen op bumbo en kom inderdaad wel verhalen tegen over kindjes die er uit zijn gevallen enzo, maar ook heel veel (meer) verhalen over kindjes waarbij het juist wel goed gaat. En zo is het met alles, ik kan me herinneren dat bij een van onze novembermama's het kindje in een wipstoeltje ofzo is dubbelgeklapt en omgevallen :confused: Dat wil je ook niet meemaken, maar het gebeurt dus wel. Dat maakt niet dat stoeltje in alle gevallen onveilig natuurlijk, maar het gebeurde toevallig wel bij haar en dat is erg eng.

4. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    in de tafelstoel, al een hele tijd

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    met eten in de stoel en verder overal eigenlijk wel
    buiten in het campingbed

6. klasien

klasien Lid

Jun 13, 2008
    7
    0
    0
    snackbar med
    zwaagwetseinde
    een doomoo seat ?
    heet het geloof ik
    dat is een soort stevige zitzak met riempjes zeg maar net zoals in een wipstoel aleen dze is groter en steviger net een zitzak

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wip/schommelstoel van Fischer-Price, helemaal geweldig, kan ze zelf in en uit. De wipstoel va Chicco kreeg ze met 6 maanden al op z'n kant.

Share This Page