Vorige keer placenta voor: 2 meisjes Deze keer placenta achter: weer een meisje Lijkt me weer typisch zo'n fabeltje, waarvan er al heel wat rondgaan
Hier vorige keer placenta achter, jongen, nu placenta voor en meisje. Maar het is natuurlijk wel totale onzin dat dat iets met elkaar te maken heeft! Het geslacht is op het moment van bevruchting al bepaalt en waar het eitje dan nestelt is gewoon toeval..
Bij Jayden zat de placenta achter. Bij Lucas* zat de placenta voor. dus het zegt vrij weinig over het geslacht
1e zwangerschap placenta achter en het is een jongen Bij mijn 2e (huidige) zwangerschap placenta voor en het is een jongen Dus wel een verschil in de ligging van de placenta maar niet in het geslacht
Ik denk niet dat het uitmaakt.. een vriendin van me had haar placenta voor... en een jongen.. ik heb me placenta achter en een jongen
Het zoveelste bakerpraatje...? Hier achter (onderin eigenlijk, maar wel aan de achterkant) en een meid
1e keer placenta achter en een zoontje gekregen. De 2e keer zat de placenta aan de voorkant, maar die baby heeft toch ook echt een piemeltje