Hallo dames, Wellicht ben ik een beetje panisch, maar ben vanavond naar de dierenarts geweest met onze harige vriend. Het was een spoed consult, en het stonk er enorm erg naar schoonmaakmiddelen. Erg chemisch voor mijn gevoel. Maar waarschijnlijk ruik ik gewoon erg sterk. Zouden ze daar bepaalde bestrijdingsmiddelen gebruiken die schadelijk kunnen zijn voor de baby? Is de lucht die daar hangt slecht voor de baby? Beetje bezorgde aanstaande mama
ik denk dat wanneer je er dag-in-dag-uit in staat geen enkel chemisch middel goed voor je is, maar dat een keertje, een uurtje (?) echt geen kwaad kan hoor.. en áls het al zo is, is waarschijnlijk erger heel vroeg in je zwangerschap. Dus ik persoonlijk zou me er geen zorgen over maken!
ik denk dat het wel meevalt, ik neem aan dat een dierenarts geen middelen gebruikt die mogelijk schadelijk kunnen zijn. dat zou ook niet goed zijn voor de dieren die ze behandelen toch
ik zou me daar ook niet zo druk over maken. Voor de zekerheid zou je miss de VK nog even kunnen bellen?
Voor zover ik weet maken ze alleen schoon met Dettol. Echte chemische schoonmaakmiddelen mogen ze niet gebruiken ivm de gezondheid van de dieren. Dettol kan heel chemisch ruiken, maar is absoluut niet gevaarlijk voor de kleine. Fijn dat t goed gaat met jullie harige vriend!